וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו שוקל לעזוב את הקבוצה, שיר צדק מתקרב

10.5.2015 / 11:16

למרות שבמועדון שוקלים לשדרג את חוזהו, הקשר מערים קשיים על המשך דרכו. בלם עירוני קרית שמונה ייפגש עם ברקת, החל מו"מ עם אשר אלון לגבי וואקמה. אג'ידה עשוי לסכם עד השבוע הבא

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה מול ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יבחר לעזוב? ג'ון אוגו/ברני ארדוב

קשר הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, העביר מסר להנהלת הקבוצה כי ייתכן שיעזוב בעונה הבאה. אוגו מחזיק בחוזה לארבע שנים, אולם בתום כל עונה יש לאדומים אופציה להמשיך את ההתקשרות עם השחקן או לבטל אותה. הניגרי מחזיק בחוזה של כ-100 אלף דולר, עם שדרוג מסוים מדי עונה. לפני מספר שבועות דרש אוגו שדרוג ביחס לחוזה הנוכחי שלו, בעיקר בגלל העובדה שחתם על חוזה שמבטיח לו שכר על פי שער דולר נמוך יחסית. במועדון נוטים לשדרג את החוזה שלו, אבל אוגו עדיין מערים קשיים על המשך דרכו במועדון. "הוא הפסיד כסף והוא לא מרוצה מכך. אם הפועל באר שבע רוצה לשדרג את החוזה שלו הוא יישאר, אחרת יהיו לו מספיק הצעות בקיץ".

ומי כן ישחק בקבוצה בעונה הבאה? במועדון רוצים מאוד את שיר צדק ואנתוני וואקמה, שעל מועמדותם לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה ספורט. על פי גורמים במועדון, שיחה אחת בלבד התקיימה עד כה בין הבלם לברקת, והיום צפויה שיחה נוספת במהלכה מקווים שני הצדדים להודיע על סיכום. "ההערכה היא שצדק יהיה שחקן באר שבע עוד השבוע", אמרו במועדון. גם במישור של אנטוני וואקמה מהפועל רעננה חלה התקדמות משמעותית. תנאי השכר של השחקן כמעט סגורים, וכל שנותר הוא לסגור את העסקה מול אשר אלון, איתו כבר החלו מגעים בעניינו של השחקן. "אלונה ואשר אלון מיודדים, והכיוון הוא חיובי. אין סיבה שזה לא ייסגר", אמרו מקורבים לעסקה.

בימים הקרובים יתברר סופית האם אוסטין אג'ידה יישאר במועדון, כשהבוקר התברר שברקת מעדיפה להשאיר אותו על פני רכישת אופיר מרציאנו. השוער עשוי לסכם תוך שבועיים במועדון, ובימים הקרובים יוזמן לשיחה על עתידו. המשא ומתן עם אלישע לוי יתחיל לפני גמר הגביע וההערכה היא שהמאמן יישאר לעונה נוספת.

אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הכל יתברר בימים הקרובים. אוסטין אג'ידה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully