וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "לא אני קבעתי ארבעה משחקים בשבוע ואז שבוע הפסקה"

10.5.2015 / 9:46

אחד מהבעלים של מכבי תל אביב לא אהב את הביקורת של המנהלת על פארגו. לנדסברג: "בחודש האחרון לא הצגנו את הכדורסל הכי טוב, אבל ברגע שנשחק בסגל מלא, נהיה מוכנים לכל דבר"

one

מכבי תל אביב תתארח הערב אצל מכבי אשדוד (ראשון, 21:05, ספורט 5) למשחק במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה בליגת העל בכדורסל. הצהובים לא רשמו למשחק את ג'ו אלכסנדר ומרקיז היינס וזה יהיה המשחק הרביעי שלהם בתוך שבעה ימים. אנשי המועדון ביקשו ממנהלת הליגה לדחות את ההתמודדות למחר, אבל לטענתם זו סירבה.

לפני כמה ימים ג'רמי פארגו השמיע ביקורת על הלו"ז הצפוף ובמנהלת כעסו וביקשו להעניש אותו. דייויד פדרמן , מבעלי המועדון, התייחס לכך כשאמר לוואלה ספורט: "צריך לשאול את המנהלת למה היא תוקפת את פארגו. לא אני קבעתי ארבעה משחקים בשבוע ולאחר מכן שבוע הפסקה".

סילבן לנדסברג שהצטיין שניצחון על נהריה ביום שישי, הוסיף: " היה חשוב לנו מאוד להבטיח את את המקום הראשון , והצלחנו לעשות זאת. עכשיו אנחנו מצפים לפלייאוף ונראה מה מצפה לנו ולנו בשלב הזה. בחודש האחרון לא הצגנו את הכדורסל הכי טוב. אמנם זה לא תירוץ, אבל חסרו לנו שחקני מפתח. יש עכשיו את המשחק מול אשדוד, אלכס טיוס ושחורצאניטיס חוזרים וגם בראיין רנדל ישוב בקרוב. ברגע שנשחק בסגל מלא, נהיה מוכנים לכל דבר".

בתוך כך, חלק מהנהלת מכבי מתכוונת לטוס השבוע לפיינל פור של היורוליג במדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully