וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגים של גראסהופרס יצפו באחמד עאבד במשחק מול מכבי תל אביב

10.5.2015 / 15:05

על פי גורמים בשווייץ, נציגי הקבוצה יגיעו לישראל כדי לצפות בקיצוני של עירוני קרית שמונה. פגישה בין סוכנו המקדוני של השחקן לבין נציגי המועדון כבר נערכה. צדק: "עדיין לא מעכל שבקרוב לא אהיה פה"

one

נציגים של גראסהופרס השווייצרית יגיעו לעקוב אחרי אחמד עאבד במשחק של עירוני קרית שמונה מול מכבי תל אביב, כך על פי גורמים בשווייץ. פגישה בין סוכנו המקדוני של השחקן לבין ראשי המועדון כבר נערכה, ובשבוע הבא הם יגיעו לישראל ויצפו בשחקן. אם ירשים, גראסהופרס, שבשורותיה משחק החלוץ מונס דאבור, תפתח במשא ומתן עם עאבד באופן מיידי.

בנושא אחר, בעירוני קרית שמונה היו מרוצים מאוד מה-0:2 על מכבי פתח תקוה ומהעובדה שהקבוצה חזרה למקום השני. עם זאת, בקרית שמונה יכולים לחייך שכן כל תוצאה בווסרמיל מחר במשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, תהיה טובה לקבוצה שכן הפסד של הצהובים עשוי לתת סיכוי קטן לאליפות ואילו ניצחון של האלופה ישאיר את פער שלוש הנקודות של עירוני קרית שמונה השנייה על פני הפועל באר שבע השלישית.

הבלם שיר צדק הוחלף לאחר שחש התכווצות בשרירי גבו ובקבוצה מקווים שיחזור לאימונים לקראת אמצע השבוע. צדק אגב, אמור להיפגש עם ראשי הפועל באר שבע על מנת לקדם את המשא ומתן. "אנחנו מתקרבים להבטחת המקום השני", אמר צדק. "כל תוצאה תהיה טובה לנו במשחק בשני. מה שקרה במהלך העונה קרה. אנחנו לא בוכים על חלב שנשפך אלא רק מסתכלים קדימה". הבלם נשאל האם הוא מעכל שככל הנראה נותרו לו עוד שלושה משחקים בלבד בקבוצה וענה: "אני עדיין לא מעכל. כנראה שזה מה שיקרה, אבל כל עוד אני פה אני רוצה לעזור למועדון להשיג את מטרותיו".

בתום המשחק מול מכבי פתח תקוה הודיע הבעלים איזי שרצקי לרוג'רס קולה שהוא מעוניין בו גם בעונה הבאה. כפי שפורסם בחודש נובמבר אשתקד בוואלה ספורט, שרצקי יוכל לרכוש את קולה תמורת 250 אלף יורו, כשהנטיה הייתה לממש את האופציה, אך כבר אז בשיחות עם גנט הבהיר שרצקי שלא ישלם את הסכום הזה. כעת הוא צפוי להיכנס למשא ומתן עם גנט כדי לרכוש את קולה בסכום נמוך בהרבה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם רוג'רס קולה. סוכנות ג'יני
רוצים את המקום השני. רוג'רס קולה והחברים חוגגים מול מכבי פתח תקוה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully