וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה חגגו, טל בנין בטוח: "אנחנו נישאר"

9.5.2015 / 22:07

האדומים צהלו עם האוהדים ולאחר מכן בחדר ההלבשה אחרי השלמת המהפך והניצחון על רעננה. המאמן: "אנחנו צריכים לשים איקס גדול על כל מה שהיה עד עכשיו. הקרדיט הוא של יואב כץ שעשה את ההבדל"

מגד גוזני
שחקני חיפה חוגגים בטירוף-1/מגד גוזני

הפועל חיפה עשתה הערב (שבת) צעד גדול בדרך להישאר עונה נוספת בליגת העל. זה הלך קשה, ולרגעים נראה היה שחיפה תזדקק לנס בשבוע הבא כדי לשרוד, אבל מהפך מדהים, שני ברציפות, הושלם אחרי שהיא ניצחה 1:2 את הפועל רעננה. חמדי סליחי עם צמד פרטי שבוע שני ברציפות מחק שער יתרון של אלי בבאייב, ובשבוע הבא ניצחון ביתי של חיפה מול מכבי נתניה שגמרה את העונה ישאיר את הקבוצה, כשבקונסטלציה מסוימת גם תוצאת תיקו עשויה להספיק לה. בכל מקרה, מיד לאחר סיום המשחק חגגו השחקנים תחילה עם האוהדים ולאחר מכן בינם לבין עצמם בחדר ההלבשה.

הפועל חיפה ניצחה 1:2 את הפועל רעננה

מחזור הסיום בפלייאוף התחתון: כל התרחישים במאבק נגד הירידה

שחקני הפועל חיפה חוגגים. מגד גוזני
צהלו בסיום. שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון גדול/מגד גוזני

טל בנין, מאמן הפועל חיפה, היה נרגש בסיום, ואמר: "אנחנו במקצוע הזה נמצאים עם הרבה אמונה, ומי שאין לו את זה, לא שווה שיהיה במקצוע. היינו בפיגור, אבל כבר בשבוע שעבר הוכחנו לעצמנו שאנחנו יודעים לעשות מהפכים כל עוד עושים ועובדים. הקרדיט הוא של יואב כי הנוכחות שלו עושה את ההבדל. אני לא מכיר הרבה בעלים שמקרינים הרבה ביטחון ושקט למערכת בזמן כל כך קריטי. אני גאה בשחקנים על הדרך והיכולת שהם מפגינים עם כל הלחץ שבדבר".

על העובדה שהקבוצה שלו החלה לשחק ולהבקיע רק אחרי שהיא ספגה, אמר בנין: "קורה לנו משהו מוזר וכשאנחנו סופגים שערים, אנחנו משתחררים. הדברים תלויים בנו וזה הדבר שהכי חשוב לנו. המטרה שלנו נשארה להישאר בליגה ורק על זה אנחנו מדברים. הגענו לרגע האמת, ואנחנו צריכים לשים איקס גדול על כל מה שהיה עד עכשיו. ה'וי' הכי גדול יהיה בשריקה האחרונה כשאנחנו נישאר בליגת העל. אנחנו נעשה את זה".

בנין המשיך וניתח: "המטרה היא להישאר בליגה ועד שזה לא יקרה, לא אוכל לשחרר לחץ. אם מישהו חשש מחוסר ספורטיביות, ראינו שכולם נותנים הכול נגד כולם".

חמדי סליחי שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
ארבעה שערים בשבועיים. סליחי/מגד גוזני

הבעלים יואב כץ הוסיף: "זה לא נגמר ויש עוד משחק שיהיה יותר קשה, אבל אני בטוח שנעלה וננצח. לכל תרנגול יש את ערימת הזבל שלו. קל להגיע לראש ערימת הזבל והכי קשה להישאר שם ובגלל זה המשחק הבא הוא הכי קשה שיש. לא חשבתי עוד מה נעשה השבוע, אבל ננצח עוד משחק ונישאר. אני רואה את המאמן והשחקנים ואני מאמין בהם. אין שאלה, הפועל חיפה תישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully