וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם באקו: אליס שלזינגר זכתה במדליית הארד עבור בריטניה

9.5.2015 / 15:10

הישראלית שמייצגת את בריטניה הפסידה ליריבה אוסטרלית בחצי הגמר, אך ניצחה בבית הניחומים את אוזדובה מפולין וקטפה מדליה במשקל עד 63 ק"ג. לינדה בולדר (70 ק"ג) הפסידה בקרב על הארד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאושרת. אליס שלזינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום השני בתחרות הג'ודו של גרנד סלאם באקו, אזרבייג'אן, העמיד במוקד שתי ספורטאיות: אליס שלזינגר ולינדה בולדר.

שלזינגר (63 ק"ג), שמתחרה תחת דגל בריטניה, השיגה מדליית ארד, שהיא החמישית שלה מאז הקאמבק. היא פתחה את התחרות עם שלושה ניצחונות מרשימים. זה החל עם איפון על הגרמניה נדיה בזינסקי, המשיך עם איפון נוסף בשמינית הגמר מול קתרינה האקר מאוסטרליה, ואת הרוסיה מרטה לבאזינה, מדליסטית הכסף מאליפות אירופה מלפני שנתיים, היא הכניעה בווזארי ויוקו. אלא שבחצי הגמר נכנעה שלזינגר ליריבה אוסטרית, קתרין אונטרוורזאקר שהשיגה מולה ווזארי, והמשיכה לבית הניחומים. בקרב על מדליית הארד ניצחה שלזינגר ביוקו את אגתה אוזדובה מפולין, שגם ספגה עונש כפול.

פאבל מוסין, מאמנה האישי של שלזינגר, אמר: "הניצחון של אליס הוסיף לה 200 נקודות בדירוג לקראת התחרות הבאה, המאסטרס שתיערך בסוף החודש. אליס הפגינה יכולות טכניות וטקטיות יוצאות מן הכלל, ומדליית הארד הינה הישג מרשים ומשמעותי שמצעיד אותה בטיפוס קדימה באופן חשוב ביותר".

שלזינגר כתבה בדף הפייסבוק שלה: "ניצחתי בארבעה מתוך חמישה קרבות, הרגשתי בסך הכול טוב ואלמד מהדברים הפחות טובים כדי לנסות לעלות גבוה יותר על הפודיום בפעמים הבאות. תודה לפאבל מוסין וקייט האווי שליוו אותי בקרבות ובמשך היום הארוך. תודה על התמיכה והתגובות החמות. צעד נוסף במסע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עברה יום מתיש. שלזינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בולדר (70 ק"ג), שקטפה כבר ארבע מדליות מאז שעברה לייצג את ישראל, כשהאחרונה שבהן הייתה מזהב רק בשבוע שעבר בגרנד פרי זאגרב, פספסה הפעם מדליית ארד. העולה החדשה מהולנד ניצחה את הרוסיה אלנה פרוקופנקו באיפון, והמשיכה לקרב קשה מול ההולנדית קים פולינג, מי שהשיגה את המקום הבכיר על חשבונה בהולנד במה שהניע את רצונה של בולדר לייצג את ישראל. פולינג השיגה ווזארי ויוקו והמשיכה על חשבונה לחצי הגמר, בעוד בולדר המשיכה לבית הניחומים כשהיא יודעת שכדי לזכות במדליה היא צריכה שני ניצחונות. בקרב הראשון שלה מול ברברה טימו מברזיל היא השיגה איפון, אך לאחר מכן הפסידה לברנדט גראף האוסטרית, שהשיגה שני ווזארי וקטפה את הארד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מדליית ארד בגרנד סלאם באקו!נצחתי ארבעה מתוך חמישה קרבות, הרגשתי בסה"כ טוב ואלמד מהדברים הפחות טובים כדי לנסות לעלות גבו...

‎Posted by Alice schlesinger on‎ שבת 9 מאי 2015

שלזינגר ובולדר - תפוקה נאה בזמן קצר

אליס שלזינגר

סבב אירופה בבולגריה - מדליית כסף

גרנד פרי דיסלדורף - מדליית זהב

סבב אירופה בפראג - מדליית כסף

גרנד פרי סמסון - מדליית ארד

גרנד סלאם באקו - מדליית ארד

לינדה בולדר

סבב אירופה בפראג - מדליית ארד

גרנד פרי טביליסי - מדליית ארד

גרנד פרי סמסון - מדליית זהב

גרנד פרי זאגרב - מדליית זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully