וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנטה פאוולר, הבחירה מספר 3 בדראפט, קרע את הרצועה וגמר את העונה

מכה כואבת לג'קסונוויל: השחקן אותו לקחה עם הבחירה הגבוהה ביותר שלה נפצע אחרי פחות משעה באימון הבכורה שלו במסגרת המיניקמפ ולא ישחק ב-2015. פייטון על דו"ח וולס: "טום הוא חבר שלי ותמיד יהיה כזה. לא יודע מה קרה שם"

דאנטה פאוולר ג'קסונוויל ג'אגוארס. Jeff Haynes, AP
כמה מזל רע. פאוולר בדראפט, לפני כשבוע/AP, Jeff Haynes

המזל וההצלחה לא היו מנות חלקה של ג'קסונוויל בשנים האחרונות. בשלוש העונות החולפות, הג'אגס מחזיקים במאזן הגרוע ביותר בליגה, 39:9 בלבד והם קיוו שהשנה המצב ישתנה סופסוף. אלא שבליל אמש (שישי), הקבוצה מצפון פלורידה שוב ספגה מכה כואבת.

הרוקי הטרי של ג'קסונוויל, דאנטה פאוולר ג'וניור, שנבחר שלישי בדראפט שנערך בשבוע שעבר ונחשב לשחקן המבטיח ביותר בו לדעת רבים, קרע את הרצועה באימון הבכורה שלו עם הקבוצה, במסגרת המיניקמפ. המשמעות: פאוולר, בוגר מכללת פלורידה המקומית, יחמיץ את כל עונת הרוקי שלו ויוכל לשוב למגרשים רק לקראת עונת 2016.

האנד ההגנתי ספג את הפציעה במסגרת אימוני 11 מול 11, פחות משעה אחרי שלבש לראשונה את המדים של קבוצתו החדשה. אנשי הצוות הרפואי הבינו במהרה שמשהו לא בסדר, לאחר שהשחקן התגלגל על כר הדשא כשהוא נאנק מכאבים. פאוולר אגב, טרם חתם על חוזה הרוקי שלו, שאמור היה להיות שווה 23 מיליון דולר, כולם מובטחים, לארבע שנים. רוקים שטרם חתמו על החוזה ומתחילים את המיניקמפ, חותמים על מסמך שמאפשר להם להיות מוגנים משחרור על ידי הקבוצה, כך שבמקרה של פציעה, כמו המקרה הזה, הקבוצה מחויבת לנהל משא ומתן מול השחקן כאילו הוא לא נפצע. פאוולר יהיה השחקן הראשון מאז קרסון פאלמר ב-2003 שנבחר בטופ 3 בדראפט ולא משחק כלל בעונתו הראשונה בליגה.

* פייטון מאנינג חזר לביתו הישן באינדיאנפוליס, לכבוד אירוע צדקה ונדרש להגיב לפרשת "דפלייט-גייט" ולדו"ח וולס, שהאשים במידה מסוימת את טום בריידי בידיעת הדברים. מאנינג אמר: "אני אגיד את זה שוב, ברור ולאט ככל שאני יכול. טום הוא חבר שלי, הוא תמיד יהיה חבר שלי. אני לא יודע מה קרה ואין לי יותר מדי מה לומר על הדברים מעבר לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully