וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "שמח שהכרענו את המשחק מוקדם ונתנו צ'אנס לצעירים"

8.5.2015 / 17:01

מאמן מכבי תל אביב מרוצה אחרי ה-72:98 על עירוני נהריה, בו שיחקו הררי ואלטיט. על היינס: "לא התייאשתי ממנו, נרים אותו", על סמית': "מגיע לו להיבחר לחמישייה השנייה של העונה ביורוליג"

one

מכבי תל אביב השלימה היום (שישי) את המחזור ה-32 בליגת העל עם טיול קליל. הקבוצה של גיא גודס הביסה 72:98 את עירוני נהריה, כשסילבן לנדסברג מוביל את הקלעים עם 27 נקודות (6 מ-6 לשלוש) ודווין סמית' מוסיף 25 משלו (6 מ-7 מחוץ לקשת). הצהובים הבטיחו את המקום הראשון בעונה הסדירה של ליגת העל.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב (שמאל) עם פיני גרשון עוזרו, עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. מגד גוזני
גודס ופיני יכולים להירגע מעט/מגד גוזני

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר בסיום: "עשינו את העבודה שלנו. הגדלנו את ההפרש כבר בהתחלה ואז הייתה הזדמנות לתת לצעירים לשחק. יש לנו ביום ראשון כבר עוד משחק, אני שמח שהצלחנו לתת דקות לצעירים. מגיע להם להיות על הפרקט כי הם עובדים קשה". גודס התייחס לעובדה ששחקנים במכבי נראו בכושר טוב: "זה עושה אותי שמח, בעיקר אחרי תקופה פחות טובה. אני שמח שכול השחקנים קלעו טוב. המטרה שלנו לקראת הפלייאוף היא להגיע לכושר טוב, גם כבודדים וגם כקבוצה".

כשנשאל לגבי מרקיז היינס, ששוב היה חלש וסיים עם 0 נקודות, אמר גודס: "אני לא מתייאש מאף שחקן. הוא בסיטואציה מסוימת ואנחנו נעזור לו, ננסה להרים אותו כדי שיהיה יותר טוב". על המקום הראשון אמר המאמן: "אחת המטרות שלנו הייתה לסיים במקום הראשון את הליגה הסדירה, אבל אנחנו צריכים להתקדם כקבוצה ולהיכנס לפלייאוף הכי טוב שאפשר. סופו וטיוס חזרו היום, אבל עדיין לא לגמרי. אנחנו מקווים להחזיר אותם לכושר וגם את בריאן רנדל".

גודס החמיא לדווין סמית', שנבחר לחמישייה השנייה של העונה ביורוליג: "מגיע לו. הוא עובד קשה, חזר מפציעה בברך, הכין את עצמו כמו שצריך והיה אחד המנהיגים הבכירים שלנו, גם על המגרש וגם מחוצה לו".

על הציוץ של פארגו בטוויטר אמר גודס: "הטוויטר? אני לא יודע מה זה , כל אחד עושה את הציוצים שלו, זה דבר יותר אישי, הוא הביע את דעתו. לא צריך לפוצץ את זה ולהראות כאילו סוף העולם מגיע, לכל אחד יש את המחשבות שלו, עם כל הכבוד יש עוד הרבה אנשים שגדיברו העונה על הליגה ועל האורך של הליגה, זה אורך לא רגיל ולא היה אף פעם. אבל אבל כל אחד יעשה את העבודה שלו, המנהלת תעשה את העבודה, שלה, ההנלהלות ינהלו, המאמנים יאמנו והעיתונאים יכתבו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טיול קליל ודווין סמית' יכול לחייך/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully