וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם באקו: שמאילוב, ראשוני וגילי כהן הפסידו בבית הניחומים

8.5.2015 / 13:53

השלושה נעצרו ברבע הגמר ולא הצליחו לעבור סיבוב בבית הניחומים. שמאילוב הפסיד לאלוף אירופה קורבל. ראשוני רשמה שני הפסדים רצופים בניקוד זהב וגילי כהן נכנעה למדליסטית הארד מלונדון

ברוך שמאילוב, למטה. ברני ארדוב
נעצר ברבע הגמר. שמאילוב, למטה/ברני ארדוב

היום הראשון בטורניר גרנד סלאם באקו לא האיר פנים למשלחת הישראלית, כאשר אף אחד מבין ששת המשתתפים לא נאבק על מדליה. ברוך שמאילוב סיים במקום השביעי, וכמוהו גם גילי כהן ושירה ראשוני.

שמאילוב (66 ק"ג) פתח את התחרות עם איפון מהיר תוך 14 שניות על יריב גאורגי, והמשיך עם ווזארי על יריב קוריאני. ברבע הגמר המתין לו יריב בריטי שהכניע אותו באיפון, ולכן הוא המשיך לבית הניחומים, אבל גם שם לא האיר לשמאילוב המזל והוא נכנע לאלוף אירופה לואיק קורבל מצרפת שהשיג שני יוקו. גולן פולק, שמתחרה באותו משקל וחגג בדיוק לפני שבוע מדליית ארד בזאגרב, הפסיד בקרב הראשון שלו למדליסט הארד מאליפות אירופה, אנדרז ירב מסלובניה באיפון. גם טומי ארשנסקי (60 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו.
אצל הנשים, אכזבה גדולה הייתה לשירה ראשוני (48 ק"ג), שהפסידה בשני קרבות מכריעים בניקוד זהב. ראשוני ניצחה בשני הקרבות הראשונים שלה יריבות מאזרבייג'אן ומרוסיה, אבל במאבק שלה מול אלופת אירופה אבה צ'סרנוביצ'קי ההונגריה היא הפסידה בניקוד זהב אחרי שספגה עונש. בקרב בבית הניחומים קרה בדיוק אותו הדבר כאשר ראשוני לא השיגה ניקוד במהלך הקרב מול יוליה פיגוארואה מספרד, וספגה עונש בניקוד הזהב והודחה.

גילי כהן (52 ק"ג) טיפסה לרבע הגמר עם ניצחון על יריבה פולניה בזכות ווזארי, אבל בהמשך הגיע הפסד למדליסטית הארד מלונדון, פריסקילה ג'נטו מצרפת באיפון אחרי שהקרב הסתיים עם חניקה של הצרפתיה, ובבית הניחומים כהן נכנעה ליריבה מקוסובו וסיימה כאמור שביעית. קמילה מינקאווה (57 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה לאירינה זבלודינה הרוסיה באיפון.

ירדן ג'רבי (63 ק"ג) ויתרה על התחרות בגלל הפציעה, ותמקד את ההכנות שלה לקראת תחרות המאסטרס במרוקו, ומי שתתחרה בשבת בקטגוריית המשקל הזו היא אליס שלזינגר שתפתח מול נדיה בזינסקי מגרמניה. לינדה בולדר (70 ק"ג) תקווה בשבת להמשיך בשרשרת הניצחונות ולענוד מדליה נוספת כאשר היא תחל את דרכה בסיבוב השני ותפגוש את אלנה פרוקופנקו מרוסיה. אסף חן (81 ק"ג) יתחרה מול יו-יונג לי מקוריאה בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully