וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת ולוי ישוחחו לפני גמר הגביע. צדק יסכם בראשון?

8.5.2015 / 12:16

הבעלים תנסה לסגור את המאמן לפני מכבי תל אביב. עוד קודם, היא תיפגש עם צדק במטרה לסגור את העסקה. הצעה רשמית תוגש על וואקמה. נאסר לבלגיה?

בעיר באר שבע מחכים כבר לפתיחת האצטדיון החדש, איצטדיון טרנר, ועוד בטרם ידוע מתי המועד הסופי בו ייפתח רשמית האיצטדיון, במועדון כבר החלו למכור מנויים לעונה הבאה. כך או כך, הביקוש למנויים, עושה רושם, גבוה מאוד. בתוך חמש שעות נמכרו אתמול יותר מ-2,000 מנויים לאוהדי הקבוצה, כשבסך הכל מאז אתמול נמכרו 3,700 מנויים לאוהדי באר שבע. אתמול 2,000 והיום 1,700 נוספים. המחירים ביציעים הרגילים נעים בין 680 ל-980 שקל למבוגר והחל מ-510 למנוי ילד. מנוי ליציע הכסף התחתון יעלה 1,500 שקל.

הגרעין המרכזי של אוהדי הפועל באר שבע יישב בשער הדרומי, מאחורי השער, והוא ישלם את המחיר המינימלי. היציע המערבי יכלול במרכזו את תא הכסף העליון והתחתון, ותא כבוד. ביקוש ער נרשם ביציע המזרחי המרכזי, אליו נמכרו כמעט כל המנויים. אגב, כל רוכשי המנויים קיבלו אפשרות לרכוש כרטיס לגמר הגביע בחצי מחיר.

שחקן עירוני קרית שמונה, שיר צדק. ג'יני
עונה הבאה בבאר שבע? שיר צדק/ג'יני

ומה לגבי העונה הבאה? אלונה ברקת מתכוונת לשוחח עם אלישע לוי לפני גמר הגביע, זאת על מנת שלא לתרום לתחושה שההחלטה ניתנה רק על פי הצורה בה תשחק הקבוצה בגמר. ברקת ושיר צדק צפויים להיפגש ביום ראשון במטרה לסכם סופית לקראת העונה הבאה. צדק, שעל המגעים החשאיים עם שירצקי לגביו פורסם בוואלה ספורט בסוף השבוע, אמור לחתום על חוזה לארבע שנים. בין הצדדים ישנם פערים קטנים הניתנים לגישור. במועדון לא אהבו את העובדה שמספר גורמים ניסו להתערב במגעים עם השחקן, ולהציע אותו לקבוצות אחרות.

"שיר לא נמצא כרגע במגעים עם אף קבוצה אחרת, ניפגש איתו ביום ראשון ואם זה יתאים לשני הצדדים, נסכם", אמרו במועדון. "בכל עסקה יש גורמים שמנסים להרוס. הכל נלקח בחשבון". כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, בראש רשמית הרכש עומד אנתוני וואקמה. בהמשך תוגש הצעה רשמית לאשר אלון בעניינו. ייתכן שבאר שבע תעביר שחקנים לרעננה תמורת העסקה. מקורבים לסיראז' נאסר טוענים כי הוא מחזיק בהצעה מהליגה הבלגית. ככל הידוע, לוקרן היא אחת הקבוצות שמעוניינות בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully