וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציב תנאים: סטויקוביץ' ידרוש שדרוג ממכבי חיפה

8.5.2015 / 10:39

השוער שוחח עם שחקנים והבהיר כי אם יישאר, חיפה תצטרך לשלם. גורם על בית"ר: "בניגוד אליהם, אנחנו מכבדים גם את מכבי פתח תקוה". דגני תורגל כמגן, מיצ'ל בתמונת ההרכב למרות חזרת קמארה

one

מאז חודש ינואר ולדימיר סטויקוביץ' מתלבט האם לעזוב את ישראל בתום העונה הנוכחית. אז הוא צוטט כשסיפר לשחקנים במכבי חיפה על רצונו לחזור לסרביה או לעבור לקבוצה גדולה יותר באירופה, וממש לאחרונה שפך עוד מעט אור על רצונו לעזוב כששוחח עימם שוב ודיבר על הסיבות האמיתיות שבגללן הוא שוקל לעזוב. סטויקוביץ' הבהיר לשחקנים בחיפה כי הוא מתכוון לדרוש שדרוג בשכרו. ככל הידוע, סטויקוביץ' הרוויח שכר נמוך בהרבה בארגוטליס היוונית, אך לטענתו הרוויח הרבה יותר לפני שהגיע לחיפה.

סטויקוביץ' הסביר כי אם יישאר בישראל, חיפה תצטרך לשדרג את שכרו למרות שהוא חתום על חוזה לעוד שנתיים. במכבי חיפה חוששים שזאת הסיבה שבגללה השוער לא מסתיר את רצונו לעבור לתחנה אחרת. כרגע, טוענים במכבי חיפה, לא הוגשה כל הצעה לגבי השוער. כפי שכבר פרסמנו בעבר, בחיפה הבהירו כי אם יעזוב, הם ינסו להחתים את אחד משוערי הנבחרת. אופיר מרציאנו וגיא חיימוב הם אופציה.

שוער מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ'. ברני ארדוב
מציב תנאים. סטויקוביץ'/ברני ארדוב

בעניין אחר: במועדון לא אהבו את הדברים שהשמיעה ביממה האחרונה בית"ר ירושלים בנוגע להחלטת בית הדין. "בבית"ר טוענים שבית הדין רוצה לשלוח את חיפה לאירופה? חבל מאוד שהם לא סופרים את מכבי פתח תקוה, כי כרגע הפער בניהן הוא בסך הכל נקודה", אמר גורם במועדון הבוקר. "בניגוד אליהם, מכבי חיפה מכבדת גם את בית"ר ירושלים וגם את מכבי פתח תקוה".

מרקו בלבול שובר את הראש לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. אייל משומר ואלירן עטר לא יהיו בסגל, ואלעד גבאי בספק גדול למשחק לאחר שגם היום ערך אימון אישי עם מאמן הכושר. המאמן שוקל להציב את אוראל דגני בעמדת המגן הימני ואת דקל קינן כבלם, או להפתיע ולפתוח עם עידן ורד כמגן ימני. היום תורגל דגני בהרכב. בלבול תרגל גם את מיצ'ל במרכז הקישור ולא את מדו קמארה, למרות שזה חוזר מהרחקה. המשמעות: הקשר מסיירה לאון עשוי להיות מודח בפעם הראשונה מההרכב למרות שהוא כשיר.

לאחר שסגר את הפרטים האחרונים בחוזה שלו, מכבי חיפה תכריז על רוני לוי כמאמן בשבוע הבא. מיד לאחר מכן תיערך פגישה לגבי הצוות שירכיב סביבו ולגבי סגל השחקנים. כזכור, לארי קאיודה ורועי קהת בראש רשימת הרכש של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully