וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס קאובויס החתימה את לא'ל קולינס

7.5.2015 / 21:40

שחקן קו ההתקפה מ-LSU, שאמור היה להיבחר בצמרת הדראפט ולבסוף לא נבחר כלל בשל החקירה לגבי הרצח של בת הזוג שלו (רצח בו הוא לא מואשם), מצטרף לקאובויס לשלוש שנים. הסוכן של טום בריידי תוקף את דו"ח וולס

לא'ל קולינס שחקן פוטבול. AP
יכול להיות חיזוק משמעותי. קולינס/AP

דאלאס קאובויס השיגה לעצמה חיזוק נאה הערב (חמישי), כאשר החתימה את לא'ל קולינס לשלוש שנים תמורת 1.65 מיליון דולר, כולם מובטחים. קולינס, שחקן קו התקפה, היה צפוי להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט החולף, אולי אפילו בעשירייה הפותחת שלו, אבל בסופו של דבר שמו לא הוקרא במשך אף אחד משבעת הסיבובים, שכן הוא נמצא בעיצומה של חקירה לגבי מעורבתו ברציחתה של חברתו לשעבר, שהייתה במהלך הריונה.

קולינס, ששיחק ב-LSU, תושאל בחודש שעבר על ידי משטרת באטון רוז, לואיזיאנה, לגבי הרצח של בריטני מילס. הוא לא נחשב לחשוד ברצח, אולם עצם העובדה ששמו נקשר לפרשה גרם לקבוצות רבות לחשוש לגביו. קולינס ניסה לצאת ברגע האחרון מהדראפט, אך ב-NFL לא אישרו זאת וכאמור, הוא לא נבחר לבסוף וכעת, חתם בדאלאס. אם הכול יסתדר עבורו, מדובר בחיזוק גדול מאוד עבור הקאובויס.

* דון יי, סוכנו של טום בריידי, הגיב היום לדו"ח וולס שהתפרסם אמש לגבי פרשת דפלייט-גייט: "זה דו"ח מלא בפגמים ברורים וטראגיים והוא מאכזב בצורה נוראית. נראה כי קודם כל החוקרים הגיעו למסקנה שלהם ורק אז הם פנו לחבר אליה 'עובדות'. כל הדו"ח הזה מוכתם. יותר סביר מאשר לא שהליגה והקולטס שיתפו פעולה בניסיון לבצע עוקץ על ניו אינגלנד", אמר יי, בפראפרזה על הדברים שנכתבו בדו"ח על מידת הידיעה של בריידי לגבי הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully