וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי בני סכנין נפגשו עם אלי כהן והציעו לו חוזה לעונה הבאה

7.5.2015 / 19:32

בין הצדדים קיימים פערים, ובתום הפגישה קבעו הצדדים להיפגש שוב במטרה לסכם את הישארותו של המאמן בקבוצה. אם כהן ימשיך, השוער מחמוד קנדיל עשוי לעזוב לבני לוד בתנאי שזו תעלה ליגה

one

ראשי בני סכנין נפגשו היום (חמישי) עם מאמן הקבוצה אלי כהן והציעו לו להישאר לעונה נוספת. בסכנין החליטו כבר לפני כמה שבועות להשאיר את כהן בתפקיד לאור הצלחתו העונה, אך לאור בעיות כלכליות דחו פעם אחר פעם את הפגישה. היום לאחר האימון ישבו יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס מנכ"ל הקבוצה חאלד (דוכי) קאסום עם כהן והציעו לו באופן רשמי להמשיך. בשלב זה הצדדים עדיין לא סגרו ביניהם, ונראה שלפני שייחתם הסכם לעונה נוספת וכהן יישאר רשמית יתקיימו עוד כמה פגישות. המאמן רוצה להבין גם איזו קבוצה הוא יוכל לבנות ומה האמצעים שיעמדו לרשותו.

אם כהן אכן ימשיך, דיוגו קאצ'ובה ורן קדוש צפויים להמשיך גם כן, וככל הנראה השוער מחמוד קנדיל יבקש לעזוב משום שאין ברצונו להיות שוער שני. לפי גורמים בבני סכנין אם בני לוד תעלה לליגת העל קנדיל צפוי לעבור לשורותיה. השוער כתב פוסט בפייסבוק האישי שלו בו טען כי כל כולו נתון לבני סכנין, וכי יש לו חוזה בקבוצה אותו הוא מתכוון לכבד.

אלי כהן מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
המשא ומתן החל. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully