וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי וגל פרידמן ישתפו פעולה לקראת המבחנים האולימפיים לריו 2016

7.5.2015 / 18:33

מדליסט הזהב מ-2004 מונה למאמנו האישי של צוברי ובמקביל יאמן את הגולשת מעיין דוידוביץ' לקראת אליפות אירופה באיטליה. צוברי: "בחרתי בפרידמן מסיבות מקצועיות ולאחר שחשתי מיצוי מקצועי"

השייט שחר צוברי. עמית שיסל,
שחר צוברי/עמית שיסל

שחר צוברי, מדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בייג'ינג 2008, החל בימים אלה להתאמן בהדרכת המאמן גל פרידמן, מדליסט הזהב האולימפי של ישראל מאתונה 2004, לאחר שהחליט לסיים שיתוף פעולה ארוך שנים עם המאמן רפא בלילוס, שליווה אותו בשמונה השנים האחרונות.

פרידמן , אלוף אולימפי והספורטאי הישראלי היחיד שזכה במדליית זהב אולימפית במשחקי אתונה 2004, הוא גם הספורטאי הישראלי היחיד שזכה בשתי מדליות אולימפיות, לאחר שאטלנטה 1996 זכה במדליית ארד.

גל פרידמן גולש ישראלי. GettyImages
המטרה חשובה והזמן קצר. גל פרידמן/GettyImages

שחר צוברי: "בחרתי בגל פרידמן כמאמן האישי מסיבות מקצועיות ולאחר שחשתי מיצוי מקצועי בתקופה האחרונה. אני מודה לרפא על ההשקעה האדירה ואמשיך לשמור איתו על קשר מצוין. אני מאמין שפרידמן יוכל לשדרג אותי מקצועית כדי להיות במיטבי במבחנים האולימפיים לריו 2016. אני שמח מהתוצאות האחרונות שהשגתי בתחרויות בפלמה ובהייר אבל מרגיש חוסר מיצוי ולא מספיק לי לסיים בעשירייה הראשונה. אני רוצה להתקרב למדליות ולכן בחרתי בפרידמן למאמן. שנינו מקצוענים ורואים מטרה אחת לנגד עניינו, מה שנשאר זה להתאמן חזק ולעבוד קשה לקראת אליפות אירופה כדי להגיע יותר מוכנים".

גל פרידמן : "יש לנו זמן קצר למטרה קרובה וחשובה מאד שזו אליפות אירופה שתיפתח ב-20 ביוני במונדלו, איטליה. אין לנו כרגע זמן להכנה ארוכה ומסודרת אבל מצד שני שחר לא התחיל לגלוש מאתמול ויש לו רקע ויכולת מוכחת כדי להצליח". צוברי ופרידמן יצאו בסוף החודש לתחרות הכנה בהולנד כהכנה לקראת אליפות אירופה.

בנוסף לצוברי, גם הגולשת הבכירה של ישראל, מעיין דוידוביץ', החלה להתאמן עם פרידמן במסגרת הכנותיה לאליפות אירופה. דוידוביץ' מדליסטית הכסף מאליפות אירופה 2012 בפורטוגל ומדליסטית הארד באליפויות העולם בשנתיים האחרונות, הפסיקה לאחרונה את פעילותה עם המאמן יוגב יוסף ונבחנת אפשרות שתחל לעבוד עם מאמן מחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully