וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: המאמן הדני אולריק קירקליי נועד עם ראשי האיגוד

7.5.2015 / 14:46

לאחר שהוחלט על סיום תפקידו של מאמן הנבחרת דראגן ג'וקיץ', איגוד הכדוריד מחפש מאמן זר נוסף. הדני בן ה-43, שהדריך בסעודיה ובבחריין, הגיע לארץ ונפגש עם אנשי הוועדה המקצועית. עמית גל האריך את חוזהו ברמת השרון

מאמן כדוריד, דנמרק, אולריק קירקליי. איגוד הכדוריד,
הגיע לארץ. קירקליי/איגוד הכדוריד

איגוד הכדוריד בוחן את מועמדותו של המאמן הדני אולריק קירקליי לתפקיד מאמן הנבחרת, במקומו של דראגן ג'וקיץ' הסרבי. קירקליי (43) הגיע לארץ ונועד עם הוועדה המקצועית של איגוד הכדוריד ועם אנשי היחידה לספורט הישגי בוועד האולימפי.

קירקליי הדריך בעבר את נבחרות ערב הסעודית ובחריין, ועבד בארצו עם קבוצות גברים ונשים ועם נבחרת הנשים, הנחשבת לאחת החזקות בעולם. מועמדותו. ג'וקיץ' יסיים את כהונתו בחודש הבא, לאחר המשחקים מול איסלנד וסרביה שיחתמו את מוקדמות אליפות אירופה. עד כה עומד מאזן הנבחרת על ארבעה הפסדים בארבעה משחקים, האחרון שבהם בתחילת השבוע מול מונטנגרו.

עמית גל ישחק שנה נוספת ברמת השרון

עמית גל, תגלית העונה בליגת העל בכדוריד ושחקן הנבחרת, ישחק גם בעונה הבאה בשורות רמת השרון. גל, שהוביל את הקבוצה מהשרון לחצי גמר הפלייאוף, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת כאשר שכרו ישודרג. גל שנטל חלק פעיל בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת נגד מונטנגרו והיה גורם משמעותי בעונה המפתיעה של רמת השרון דחה הצעות ממכבי תל אביב ומהפועל ראשון לציון.

לאחר שסגר על החוזה, אמר גל בן ה-22 לוואלה ספורט: "העונה הזו הפעתנו את כולם ואני מרגיש כבר כמו שחקן בית. רמת השרון הפכה למשפחה עבורי, והיה חבל לי לעצור את זה עכשיו, ולכן רציתי להמשיך ולשחק בקבוצה הזו שנכנסה לי לב. המטרה היא להצטרף לשלוש הגדולות ולהתברג במקום הזה גם בעונה הבאה. אנחנו רוצים מאוד להגיע לפחות לאותו מקום כמו בשנה שעברה, כשמעבר לזה זה כבר יהיה בונוס".

גל גדל במחלקת הנוער של הפועל קריית אונו ושיחק בשורות הקבוצה הבוגרת. בקיץ 2013 היה זה גלעד מאור שהחתים את הכישרון הצעיר ברמת השרון. השנה הבאה תהיה העונה השלישית שלו במדי הכחולים.

ההחתמה של גל מגיעה אחרי שהקבוצה כבר החתימה את בויאן ליובסיץ' ואובראד ראדולוביץ' לשנתיים, וצירפה את בר מסורי. בנוסף הושג סיכום עם הקפטן דניאל שקלים. רמת השרון מתכוונת להשתתף גם בעונה הבאה במפעל אירופי.

  • עוד באותו נושא:
  • עמית גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully