וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "לצערי אלה שמשלמים נפגעים לעומת אלה שלא משלמים"

7.5.2015 / 13:28

הבעלים של הפועל חיפה על מצבה של מכבי נתניה: "כל ליגת העל והספורט כאן הוא גרעוני וללא רווח". ריקטס יחזור לעמדת המגן הימני במשחק נגד הפועל רעננה, אור אוסטוינד צפוי לפתוח

one

טוסיין ריקטס צפוי לחזור לעמדת המגן הימני במשחק הקרוב של הפועל חיפה בשבת נגד הפועל רעננה. אור אוסטוינד שזכה למנוחה היום (חמישי) צפוי לפתוח בהרכב, בעוד לירן סרדל ייעדר אחרי שצבר חמישה כרטיסים צהובים.

הבעלים יואב כץ ממשיך לפזר אופטימיות, ולפני האימון היום אמר: "הפועל חיפה תישאר בוודאות. יש משחק חשוב בשבת וננצח אותו ואת המשחק שאחריו, ובראשון ביולי נתחיל בהכנות לעונה הבאה בליגת העל. המועדון שלנו גדל וזה תהליך, נעשו שגיאות ונתקן אותן. תקציב השחקנים שלנו זה תקציב של פלייאוף עליון. אני לא רוצה להיכנס לחוזים של אנשים, אבל לפעמים זו טעות לתת מענק הישארות לשחקן או מאמן, ולפעמים לא".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ברני ארדוב
"אין טעם בליגה של עשר או 12 קבוצות". יואב כץ/ברני ארדוב

על מצבה של מכבי נתניה ודחיית המשחק אמר כץ: "זה לא ספורטיבי שקבוצה לא חזרה לאימונים. לצערי יש צדק כשאומרים שאנחנו שמשלמים נפגעים לעומת אלה שלא משלמים. כל ליגת העל וכל הספורט כאן הוא ספורט גרעוני ללא רווח, וכל זמן שיהיו גרעונות, יהיו בעיות מדי שנה. אלו בעיות כרוניות והן ימשיכו כל עוד המצב יישאר. יש אנשים חכמים שאני מקווה שימצאו פיתרון כך שהכול יהיה ספורטיבי. הבקרה זו לא הבעיה. הבעיה היא שאין רווח ושצריך לגייס כסף ממדינות מחוץ לישראל, זו בעיה".

על הפיתרון האפשרי למצב הזה אמר הבעלים: "אין טעם בליגה של עשר או 12 קבוצות. המרכיב הגדול בתקציב הוא שכר השחקנים, וזה נגזר משכר השחקנים באירופה. יכול להיות שצריך תקרת שכר לשחקנים, זה עובד בהרבה מאוד ענפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully