וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נעשתה פנייה רשמית לוואקמה, נמשך המו"מ עם צדק

7.5.2015 / 9:48

במועדון ביררו את העלויות של חלוץ הפועל רעננה, אך טרם החל משא ומתן בין הצדדים. ברקת ובלם עירוני קרית שמונה ייפגשו בתחילת השבוע במטרה לסגור את העברתו של השחקן לדרום

one

הפועל באר שבע פנתה אתמול (רביעי) רשמית לחלוץ הניגרי של הפועל רעננה, אנתוני וואקמה, בניסיון לברר את העלויות הכרוכות בהחתמתו לקראת העונה הבאה. בין הצדדים לא מתנהל כרגע משא ומתן, אך במועדון אישרו כי ינסו להחתים את הניגרי בהמשך, בכפוף להצלחת המשא ומתן עם הפועל רעננה. וואקמה הביע נכונות להגיע לנגב, ובסביבתו אישרו את ההתעניינות של האדומים. על מועמדותו של וואקמה להפועל באר שבע פורסם בוואלה ספורט.

אתמול התגלעו פערים בנוגע לשכרו של בלם עירוני קרית שמונה, שיר צדק, שרוצה לשחק בהפועל באר שבע, אבל תמורת שדרוג מסוים ביחס לחוזה שהציעה לו ברקת. בתחילת השבוע, ככל הנראה כבר ביום ראשון, ייפגש השחקן עם ברקת במטרה לנסות ולסגור את ההעברה. כפי שפרסמנו במוצאי שבת האחרון, ברקת ניהלה מגעים מתקדמים עם איזי שרצקי בנוגע לדמי ההשבחה שעליה לשלם עבור הבלם בן ה-25 ללא צורך בהגעה לוועדה למעמד השחקן.

בקבוצה מתכוננים למשחק מול מכבי תל אביב ביום שני, שיהווה הכנה לקראת המפגש המסקרן בין הקבוצות בעוד כשבועיים במסגרת גמר גביע המדינה. אחד השחקנים אמר: "כולם בעיר מדברים על הגמר, אבל שוכחים שיש לנו עוד מטרות. המקום השני חשוב מאוד. כמובן שלא נרצה שמכבי תל אביב תחגוג בוורסמיל".

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
המו"מ עימו נמשך. שיר צדק/אדריאן הרבשטיין

בבאר שבע הודיעו היום כי מכירת המנויים לעונה הבאה החלה. במועדון הודיעו כי מי שירכוש מנוי למשחקי הקבוצה באיצטדיון החדש, יקבל כרטיס לגמר הגביע תמורת חמישים אחוזים מהמחיר הנקוב. באר שבע קיבלה את ההקצאה לכרטיסים לגמר הגביע עבור אוהדיה, כשהכרטיסים מוקצים ביציע הצפוני (מאחורי השער) והמזרחי.

לקבוצה הוקצו 8000 כרטיסים במחירים של 88 שקל למבוגר או 44 שקל לשאר הסקטורים ביציע הצפוני, ועוד 2,000 כרטיסים במחיר של 99 למבוגר ו-49.5 לשאר הסקטורים ביציע המזרחי. כרטיס לתא הכסף יעלה בין 275 ל-385 שקל. מהמחיר הזה יופחתו 50 אחוז לאלה שירכשו מנויים. "בשל הביקוש הרב לכרטיסים תינתן קדימות לבעלי המנויים בעונה זו ולרוכשי המנויים לעונה הבאה לאצטדיון טרנר", נמסר מהמועדון. "בשבוע הראשון למכירה, תתאפשר רכישת כרטיס לגמר (כרטיס בודד בלבד) רק למחזיקי מנויים לעונה זו ולרוכשי מנויים לעונה הבאה באצטדיון טרנר, כשרוכשי המנויים לעונה הבאה יהנו גם מהנחה של 50 אחוז במחיר הכרטיס לגמר. רק לאחר שבוע מפתיחת מכירת הכרטיסים לגמר תיפתח מכירת הכרטיסים לקהל הרחב (רק במקרה שיוותרו כרטיסים)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully