וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה מכירתו של אדי גוטליב להפועל תל אביב

6.5.2015 / 10:54

בלם הפועל עכו בן ה-23 יעזוב את המועדון הצפוני תמורת סכום של כמיליון שקל, ורק עם סיום משחקי הפלייאוף התחתון הוא יישב עם ראשי הקבוצה כדי לסגור את תנאיו לקראת חתימה על החוזה

ראשי הפועל עכו סגרו הבוקר (רביעי) עם ראשי הפועל תל אביב על מכירתו של הבלם אדי גוטליב (23) בסכום המוערך בכמיליון שקל. בעכו הבינו שהבלם לא יוכל להישאר עונה נוספת בקבוצה בשל רצונו להתקדם, ואחרי משא ומתן שנמשך כשבועיים היום הגיעו הצדדים להסכמות וסגרו את העסקה.

אדי גוטליב הפועל עכו. קובי אליהו
בעכו הבינו שאי אפשר יהיה להשאיר אותו גם בעונה הבאה. אדי גוטליב/קובי אליהו

על פי גורמים בעכו, השחקן יישב רק בסיום העונה עם ראשי הפועל תל אביב כדי לסגור רשמית את תנאיו מול המועדון, אבל בכל מקרה ההערכה היא שהעסקה תיחתם רשמית מיד עם סיום משחקי הפלייאוף התחתון. יושב ראש הפועל עכו, רוני פרטוש, אמר לוואלה ספורט: "אני אדבר על הכול רק בסוף העונה. דבר אחד אני יכול להגיד, וזה שאדי ישחק בעונה הבאה בקבוצה אחרת ואנחנו מאחלים לו הרבה הצלחה".

גוטליב הגיע להפועל עכו בשנת 2010, ולאחר שנה בלבד בקבוצת הנוער הוא עלה לקבוצה הבוגרת של המועדון כאשר את הבכורה שלו הוא עשה ב-7 באוגוסט 2011 נגד הפועל תל אביב (הפסד 2:0) במסגרת גביע הטוטו. חודש לאחר מכן הוא עשה את הפרימיירה שלו בליגת העל גם נגד הפועל תל אביב (הפסד 2:0). גוטליב נמנה על סגל הנבחרת הצעירה. העונה גוטליב הבקיע שלושה שערים, שגם היו הראשונים שלו בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully