וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אומרים שאין ימים להגנה, אבל מסתבר שיש"

4.5.2015 / 23:48

הפועל ירושלים ספגה 100 נקודות בהפסד לבני הרצליה, המאמן דני פרנקו הוסיף: "לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, שזה לשמור ולהיות חזקים בהגנה". גורקה: "מאוד רצינו"

one

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו: "לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, שזה לשמור, להיות אגרסיביים ולהיות חזקים בהגנה. כולם רצו, אבל לא היו מספיק מרוכזים. זה לא צריך להיות כך, כולם צריכים להיות מקצועניים, ואיך ששיחקנו במחצית הראשונה זה לא בסדר. הירידה להגנה לא הייתה מספיק טובה. זה לא כדורסל של קבוצה שרוצה להגיע רחוק בפלייאוף. היה חשוב לי שנמשיך לנצח, אני מצפה שנעשה את המקסימום כדי לנצח. אני מכיר את כל התיאוריות שההפסד הזה לא נורא, אבל צריך להשתמש במשחקים האלה כדי ללמוד למה שהולך לקרות בעוד שבועיים"

שחקן הפועל ירושלים, ליאור אליהו: "אנחנו נכנסים לתקופת פלייאוף ואנחנו לא רוצים להוריד הילוך עכשיו, זה לא הזמן. באנו לפה וידענו שהרצליה קבוצה מאוד התקפית. כשהם קולעים 100 נקודות מאוד קשה לנצח פה, אנחנו הקבוצה ההגנתית הכי טובה בליגה מבחינה ססטיסטית - אומרים שאין ימים להגנה, אבל מסתבר שיש".

מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה: "מאוד רצינו את הניצחון בשביל האוהדים, בשביל השחקנים וגם בשבילי כמובן. פישלנו בשבוע שעבר והיום החזרנו על זה. היו משחקים שעצרנו יריבות על 72 נקודות, וגם היום היו רגעים בהם שמרנו טוב, אבל לא מספיק. לפחות הראינו אופי, אחרי 13 הפרש לזכותנו, הם חזרו ועלו ליתרון, אבל אני שמח שהצלחנו לנצח. ג'וש סלבי? אני אוהב אותו, הוא בחור מיוחד, מוכשר מאוד ואני מקווה שהוא יגיע ל-NBA".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully