וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה המקצועית של הנבחרת המליצה: אריק בנאדו לאימון הצעירה

4.5.2015 / 12:33

עוזר מאמן הנבחרת ומאמן מכבי חיפה בעבר ייפגש בימים הקרובים עם מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר במטרה לסכם את תנאיו ולהתמנות רשמית. גורם בוועדה: "השאיפה היא למנות את קשטן למנהל העל"

אריק בנאדו עוזר מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
ג'וב חדש? בנאדו/קובי אליהו

הוועדה המקצועית של נבחרות ישראל הפועלת לאיתור מאמנים לנבחרות, החליטה היום (שני) פה אחד להמליץ כי אריק בנאדו הוא המועמד הראוי והנכון לאימון הנבחרת הצעירה. מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ייפגש בימים הקרובים עם בנאדו כדי לסכם את התנאים. בנאדו, שמשמש כעוזר מאמן הנבחרת הבוגרת, ימשיך לסייע מקצועית למאמן אלי גוטמן אשר הביע את תמיכתו למינוי. הוועדה תמשיך לפעול לאיתור מנהל מקצועי לנבחרות ישראל לאחר בחינה מעמיקה של עבודת הנבחרות וצורכיהן.

"חלק לא קטן בהחלטה נובע משיקול כלכלי היות ובנאדו כבר עובד התאחדות והמצב הכלכלי של הארגון בכי רע", אמר גורם בוועדת האיתור, "מעבר לזה יש רוב והשאיפה העיקרית היא שדרור קשטן ימונה למאמן העל של הנבחרות".

בנאדו (41), שיאן ההופעות של הנבחרת הצעירה עם 39 הופעות, פרש ממשחק פעיל בשנת 2011 והחל בקריירה האימון. תחילה שימש כעוזר מאמן תחת אלישע לוי, אך לאחר סיום עונת 2011/12, כשלוי את המועדון ומונה במקומו לתפקיד ראובן עטר, עבר לאמן במחלקת הנוער של הירוקים. בהמשך קודם לעמדת המאמן הראשי במכבי חיפה, אך סיים את תפקידו בתום עונת 2013/14, אחרי שהקבוצה סיימה במקום החמישי בליגה. בפברואר 2014 מונה לעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת ישראל.

דרור קשטן מאמן בני יהודה לשעבר. קובי אליהו
עשוי להתמנות למנהל העל. קשטן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully