וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תממש האופציה על הובאן. צדק יגיע?

4.5.2015 / 8:10

הקשר הרומני יוזמן לשיחה על עתידו, במועדון מאמינים: גם אג'ידה וגבאי יישארו. הצעה תוגש על בלם קרית שמונה. אלישע לוי יוזמן לשיחה. בוזגלו העלה תמונה של השריטה בזמן שניסה לסחוט פנדל

one

בהפועל באר שבע יכולים להיות מאוד מרוצים מהניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה אתמול: לצד משחק מפוזר בחלק האחרון של המחצית הראשונה, ולא מעט בעיות בחלק האחורי, הקבוצה של אלישע לוי שמרה על המקום השני, ובשבוע הבא היא תנסה למנוע ממכבי תל אביב לחגוג (שוב) אליפות בוסרמיל. אלישע לוי טרם זומן לשיחה על עתידו, אבל זה יקרה בימים הקרובים.

"אלישע לא מתעסק יותר בעתידו. ברגע שתהיה שיחה, הוא יגיע וישמע מה רוצים ממנו", הבהירו בסביבתו של המאמן. נראה כי לוי לא ימתין לגמר הגביע כדי להבין מברקת שהיא רוצה שיישאר. בהנחה שהמאמן אכן ימונה רשמית, הוא יבקש להשאיר איתו ארבעה זרים, כולל אוסטין אג'ידה, שבמועדון מאמינים שיישאר בסופו של דבר ומנסים להגיע איתו להסדר. "נחתים את אג'ידה בתוך שבועיים", טוענים במועדון על אף הפערים.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא חושב על עתידו. אלישע לוי/ברני ארדוב

טומיסלב פאיוביץ', שדווקא השאיר חותם במועדון ואלישע לוי מרוצה ממנו, הוא זה שצפוי לעזוב, כשבמקומו יוחתם בלם ישראלי. הסיבה: שלשום דיווחנו על הפניה לאיזי שירצקי בנוגע לשיר צדק, שנובעת מתוך רצון לפנות מקום לשחקן התקפה זר (ברקת רוצה מאוד את אנתוני נוואקמה). בקריית שמונה אישרו אתמול את המגעים בין הצדדים. במועדון היו יכולים לסכם עם השחקן ללא התערבות של שירצקי באמצעות פניה לוועדה למעמד השחקן, אך העדיפו לפנות לבעלי קריית שמונה מתוך מטרה להגיע להסדר ללא צורך בוועדה. שירצקי דורש מיליון וחצי שקל וברקת שוקל את הנושא בכובד ראש. החלטה נוספת שקיבלו במועדון קשורה לאובידיו הובאן. הקשר הרומני יוזמן לשיחה על עתידו, ובה יובהר לו שבמועדון רוצים אותו לעונה נוספת. הובאן רוצה להישאר וסיפר למקורביו כי ההחלטה היא של המועדון. במכבי חיפה שמעו כי מוחמד גדיר הוצע לפני מספר ימים, אך אם באר שבע תרצה אותו, היא תצטרך לפנות רשמית בעניין לירוקים.

דובב גבאי חגג אתמול מול יציע אוהדי פתח תקוה, מה שהרגיז מאוד את הלוזונים במיוחד לנוכח העובדה ששיחק במועדון שנים ארוכות. "אני מתנצל בפני כל אוהדי מכבי פתח תקוה ואנשי הסגל שלה. לא הייתה לי כוונה לפגוע", אמר החלוץ והסביר: "ההורים שלי היו בצד הזה של הקהל. אם מישהו נפגע, שיידע שאני לא כזה". על השערים החשובים שהבקיע השבוע אמר: "הולך די טוב השבוע, צריך להמשיך. קריית שמונה ניצחון והמקום השני חשוב לנו. המספרות במהלך המשחק? היום ניסיתי לבשל איתן, לא להבקיע. נקווה שבפעם הבאה יילך יותר". לקראת המשחק מול מכבי תל אביב אמר החלוץ: "מן הסתם, חשוב לנו לנצח את מכבי בגביע. הוא חשוב גם כהכנה לגביע. מכבי תל אביב, בסבירות של 99.9 אחוז, לקחה אליפות. נעשה הכל כדי לנצח, פחות מעניין אותנו איפה הם יחגגו".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע עם אובידיו הובאן. ברני ארדוב
עכשיו מגיעה ההתנצלות. גבאי/ברני ארדוב

ועכשיו, בחזרה למשחק. באר שבע השיגה אתמול ניצחון חוץ ראשון מאז דצמבר 2014, מאז היא רשמה תיקו והפסד לסירוגין. על פי הסדרה הזאת, המשחק אתמול היה אמור להסתיים בהפסד. "שכחנו מתי ניצחנו בחוץ. זה היה חשוב מבחינתנו, ואני שמח על כך", אמר אלישע לוי בהקשר הזה. "לא היה לנו הרבה זמן להתאושש. שיחקנו בראשון, ברביעי בחצי הגמר שהוציא מאיתנו המון אנרגיות למרות שמדובר בקבוצה מליגה שניה. ואז באנו למשחק חוץ קשה בפתח תקוה וידענו לנצח. מסתכלים על הגביע, לא אגיד שלא. מכבי תל אביב בליגה? נעשה הכל כדי לקחת נקודות קודם כל בשביל המקום השני". במועדון רוצים לזכות לכרטיס באירופה באמצעות זכיה בגביע או סגנות, שרק אחת מהן או יותר יבטיחו שתשחק בשלב השלישי באירופה, ולא בשני. אלונה ברקת צייצה אתמול: "שלוש נקודות חשובות מול קבוצה מצוינת. לחימה טובה של כולם, חשובה ההמשכיות".

בשעות הלילה העלה מאור בוזגלו תמונה לרשתות החברתיות, בה נראית שריטה באזור העורף שלו, המוכיחה כביכול כי היה ראוי לפנדל בדקה ה-30, אך במקום זאת הונף לעברו צהוב על התחזות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully