וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם במכבי פתח תקוה: דימוב יינזף, שמש ודיין יוזמנו לבירור

4.5.2015 / 7:04

הבלם הורחק בפעם השלישית בשמונה משחקים. החלוצים יסבירו מדוע איחרו, בן שמעון כועס: "זה חטא נורא מבחינתי". במועדון מרוצים מהיכולת, שישה שחקנים ייעדרו במשחק הבא בקרית שמונה

one

במכבי פתח תקוה ידעו שניצחון אתמול (ראשון) על הפועל באר שבע יכול היה לקדם אותה בצורה משמעותית לקראת המשך המאבקים על כרטיס לאירופה. אבל הקבוצה של רן בן שמעון הפסידה 2:1, ובשבוע הבא ממתינה לה קרית שמונה, שנמצאת במאבק על המקום השני. למרות ההפסד אתמול, אהודי הקבוצה המתינו דקות ארוכות ביציעים ומחאו כפיים לשחקנים. בן שמעון יצא מאוכזב מההפסד, ואם זה לא מספיק הרי שמהשבוע הוא יצטרך לטפל בעיקר בענייני משמעת. למשחק אתמול איחרו רועי דיין ועידן שמש, שטענו כי נתקעו ביציאה מתל אביב. במועדון טוענים כי לא הייתה סיבה לאיחור כזה.

"אחד גר בראשון לציון, השני בחולון, מה היה להם לעשות באותו אזור? הם היו צריכים להגיע דרך גהה, ולכן נבקש מהם שיסבירו מה בדיוק קרה", אמרו במועדון והוסיפו: "לא נעניש בכוח, יכול להיות שיש להם סיבה הגיונית". שחקן נוסף שיינזף על ידי בן שמעון הוא דניאל דימוב, שספג הרחקה שלישית בשמונה משחקים ויורחק לשלושה משחקים, מה שאומר שהוא יחזור למחזור האחרון של העונה (משחק חוץ מול מכבי תל אביב, אך ייעדר מהמפגשים מול קרית שמונה, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה). בן שמעון אמר לוואלה ספורט: "לא אהבתי את ההרחקה שלו, גם לא את הקודמות. כל מה שהוא יקבל ממני, אגיד לו בארבע עיניים".

רועי דיין, מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"איחור לא מקובל". רועי דיין/מגד גוזני

בן שמעון הוסיף: "על טעויות במגרש אני לא מדבר. על ההכנה למשחק, לא רק רועי איחר. לא מעניין – לא פקקים, לא ספינת החלל. ברור שלא אהבתי את זה, מאמן שיאהב את זה לא נמצא במקצוע הנכון. זה הרגיש אותי מאוד, אני מודה. אני בא מחיפה יום יום, לא יצא לי עוד לאחר. מי שלוקח טווח ביטחון לא צריך לאחר למשחק. זה חטא נורא מבחינתי. למה הוא היה בסגל? אם הייתי מאמן בנוער של מכבי תל אביב, הוא לא היה בסגל. לקבוצת בוגרים יש שיקולים נוספים, יש משקל כלפי הנהלה, תקציבים, אוהדים, מעבר לאגו הפרטי שלנו. רועי יצא מההרכב, שילם על זה".

פתח תקוה תחסר במשחק הקרוב בקריית שמונה לפחות שישה שחקנים: דור אלו, מרואן קבהא ונאור פסר ספגו צהוב תשיעי נגד מכבי תל אביב וייעדרו. בריאן חרסיסיץ' ייבדק היום בעקבות הפגיעה שספג בברכו (פציעה שונה מזו שאיתה הוא עלה לשחק, שהייתה באזור השריר הארבע ראשי) אך לא יוכל לשחק, תומר אלבז עדיין פצוע ודניאל דימוב מורחק. בעקבות כך, בן שמעון יערוך לפחות ארבעה שינויים בהרכב. "ניצחון פה היה דוחף אותנו קדימה בצורה מדימה. הפסד פה לא עשה כזה נזק. אנחנו עדיין קרובים מאוד", סיכם בן שמעון.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
עסוק בבעיות משמעת. בן שמעון/ברני ארדוב

מרואן קבהא הוסיף: "בתקופה האחרונה אני בכושר טוב, מנסה לעזור לקבוצה כמה שיותר. הפסדנו לא בצדק. לא יודע אם היה פנדל ואדום, לא אתייחס לזה, אבל גם בעשרה שחקנים ניסינו לנצח. ן ספק שאנחנו רוצים להגיע לאירופה, זאת השאיפה של כולם. נעשה הכל כדי להגיע למקום הרביעי. מה יהיה איתי בעונה הבאה? לא רוצה לדבר על עצמי. אני שומע כל מיני דברים, מנסה להתרכז בקבוצה". במועדון טענו לקיפוח מתמשך במשחקים מול באר שבע: "חבל מאוד שדווקא מול אותה קבוצה חוזרות אותן טעויות".

במועדון החליטו לקחת הפסקה קטנה מההכנות לעונה הבאה. "השמות שהוזכרו נמצאים על המדף, אבל חשוב לנו קודם לנסות ולהתקרב לאירופה", אמרו. כפי שפורסם בוואלה ספורט, משא ומתן מתנהל מול קריית שמונה בנוגע לאיתמר ניצן, אך אם לא יגיע דני עמוס מועמד להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully