וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "הפנדל? יש 70 תפיסות כאלה בכל משחק"

3.5.2015 / 22:23

מאמן מכבי פתח תקוה נשמע מתוסכל אחרי הפנדל שקיבלה הפועל באר שבע ושסידר לה 1:2 מול קבוצתו. אלישע לוי: "זה ניצחון חשוב מאוד, אני מרוצה מהשחקנים. אנחנו רוצים את המקום השני"

one

הפועל באר שבע רשמה הערב (ראשון) את הניצחון השני שלה בפלייאוף העליון והשני מול מכבי פתח תקוה. האדומים, שרק לפני ארבעה ימים ניצחו 0:7 את הפועל עפולה, ניצחו 1:2 את המלאבסים כשדובב גבאי כובש צמד (30 ו-77 בפנדל) ומוביל את קבוצתו בחזרה אל המקום השני. גיא מלמד איזן זמנית עם שער גדול בדקה ה-31, דניאל דימוב הורחק (26).

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יכול להיות מבסוט. לוי/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי: "עשינו ניצחון חשוב מאוד, אחרי שידענו שקרית שמונה ניצחו. היום הייתי מאוד מרוצה מהקבוצה. שיחקנו עם ביטחון, היינו סבלניים מאוד, חוץ מכמה דקות אחרי ההרחקה, עד שעשינו את הגול השני. באמת נראינו טוב היום. אהבתי את הקבוצה. אנחנו רוצים קודם את המקום השני ובתווך יש לנו גביע. יש כאן סגל שחקנים מאוד בוגר שיודע את העבודה ומבין עניין, ואני מקווה שנבוא טוב. הגעתי שלוש פעמים לגמר הגביע והפסדתי, אני מקווה שהפעם יהיה שונה. קודם יש לנו את מכבי תל אביב בליגה ואחר כך את מכבי חיפה".

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון אמר בסיום: "שיחקנו טוב ב-10 שחקנים, חכם מאוד, יכולנו לעקוץ. לא נראה גול בכיוון של באר שבע, רק ממצב נייח או איזה פנדל. היו משחקים שהפסדתי 4:0 או אפילו 1:0 והייתי מאוד מאוכזב, אבל היום אני גאה בשחקנים. סך הכול הם עשו דברים יפים במשחק. אני לא מרוצה מהתוצאה, אבל נמשיך הלאה למשימות אחרי שאאושש ואעודד את השחקנים. יש לנו עדיין סיכוי טוב ונמשיך להיאבק. אמרו שנהיה בשר תותחים וכולם יורקים דם נגדנו".

על התפיסה ברחבה, שהובילה לפנדל של באר שבע, אמר בן שמעון: "יש 70 כאלה בכל שבוע. אם מעכשיו ישרקו תמיד, ואני חושב שזה דבר טוב לכדורגל, אז אשרינו, זכינו. רק שתהיה אחידות. אין לי בעיה לשלם את המחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully