וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: פילנובסקי חמישית בחישוק, ריבקין שישית באלות

3.5.2015 / 14:33

אליפות אירופה: פילנובסקי לא הצליחה לאיים על המדליה, אבל זכתה במקום המכובד בחישוק עם 16.816. ריבקין סיימה שישית באלות עם 17.75. בכדור ריבקין ופילנובסקי סיימו שביעית ושמינית בהתאמה

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית. GettyImages
אכזבה. ריבקין/GettyImages

אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית הגיעה היום (ראשון) לסיומה עם ארבעה גמרים של נטע ריבקין ו-ויקטוריה פילנובסקי, ולמרות זאת היא הסתיימה עם תחושה מעט חמוצה לנוכח העובדה שהשתיים לא היו קרובות לאיים על מדליה. בכל מקרה, המשלחת הישראלית חותמת הופעה מוצלחת גם ברמת המתחרות הבוגרות וגם ברמת הג'וניור.

הראשונה שעלתה להופעות הגמר היא ויקטוריה פילנובסקי שהופיעה שנייה בגמר החישוק, והשיגה את המקום החמישי המכובד בהופעה הראשונה שלה בגמר אליפות אירופה. פילנובסקי זכתה לציון 16.816 אבל הייתה רחוקה משמעותית מהמקום השלישי וגם התוצאה שהביאה אותה לגמר (17.433 במוקדמות). מרגריטה מאמון הרוסיה סיימה עם הציון הכמעט מושלם 19 וזכתה בזהב.

לאחר מכן הגיע תרגיל הכדור בהשתתפות שתי הישראליות, שלצערן הרב גם סיימו בשני המקומות האחרונים. ריבקין סיימה עם 17.116 ועל פניה ניכרה האכזבה מהציון הנמוך יחסית שהגיע לאחר שהכדור חמק מידיה ושסידר לה רק את המקום השביעי. פילנובסקי ביצעה את התרגיל בהמשך הגמר, אבל סיימה עם 16.866 וסיימה שמינית. במדליית הזהב זכתה יאנה קודרייבטסבה הרוסיה עם 19.066. מאמון סיימה הפעם שנייה.

בהמשך הופיעה ריבקין גם בגמר האלות, אבל סיימה רק במקום השישי עם 17.75. קודרייבטסבה קטפה לעצמה עוד זהב עם 19.116.

מוקדם יותר נבחרת הג'וניור סיימה במקום השמיני והאחרון בגמר חמשת הכדורים עם ציון 14.391 (6.95 ברמת הקושי, 7.441 בביצוע). הנבחרת שזכתה אתמול בארד בתחרות הקרב רב מסיימת בתחושה מעט חמוצה את התחרות. הבלארוסיות זכו במדליית הזהב, רוסיה בכסף ובולגריה בארד.

ויקטוריה פילנובסקי, התעמלות אומנותית. מגד גוזני
הופעה מכובדת. פילנובסקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully