וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לדין, עלולה לספוג הפחתת נקודות בפועל

2.5.2015 / 22:08

שופט המשחק מול עירוני קרית שמונה יציין בדו"ח את קריאות ה"מחבל" כלפי אחמד עאבד לאחר השער שכבש בטדי. לקבוצה של גיא לוי. כשנשאל על הקריאות הללו, אמר גיא לוי: "יש שאלה אחרת?"

one

עירוני קרית שמונה גברה הערב (שבת) 0:1 על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, ועלתה למקום השני באופן זמני. יריבתה לעומת זאת, איבדה נקודות חשובות במאבק על המקום הרביעי שמוביל לאירופה, ומכבי חיפה שתשחק בשני מול מכבי תל אביב תוכל להיצמד אליה אם אכן תנצח.

השופט אורן סמיניאן ומשקיף המשחק יואב שטראוס יציינו בדו"ח כי לאחר הבקעת השער של עירוני קרית שמונה וההתגרות של אחמד עאבד בקהל, החלו אוהדי בית"ר לקלל אותו וקראו לו "מחבל". בית"ר תועמד לדין בפעם הרביעית העונה בה על קריאות גזעניות מצד אוהדיה, והיא עשויה להיענש בהפחתת נקודות בפועל. לקבוצה כזכור, יש עונש הפחתת נקודה על תנאי, שספגה גם כן בגין קריאות גזעניות.

אוהדי בית"ר ירושלים במחווה לאופיר קריאף. ניב אהרונסון
קריאות גזעניות נגד אחמד עאבד/ניב אהרונסון

"שיחקנו נגד קבוצה חזקה, קבוצה ביתית שנמצאת בכושר מצוין", אמר ברק בכר. "שלטנו במחצית השנייה ואני שמח שהצלחנו לנצח במשחק קשה מאוד. לא ניצחנו את בית"ר השנה ועשינו ניצחון משמעותי וצעד חשוב לגבי ההמשך". על החגיגה של אחמד עאבד אמר המאמן: "אני לא יודע מה היה, לא ראיתי. נראה, נבדוק את העניין ונטפל בזה. נשב איתו ונראה מה היה ואז נחליט מה לעשות".

מנגד, אמר גיא לוי: "אני חושב שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל הבחורים עשו את המקסימום. יש גם את מכבי פתח תקוה ובואו לא נזלזל בה, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. אנחנו צריכים לחפש את הסיבה למה אנחנו משחקים לא טוב ואז נוכל לחזור לנצח. מבחינת סיטואציה של התנהלות קבוצה הכול בסדר, מבחינת השחיקה, יש שחיקה גדולה מאוד אצל השחקנים משנה ארוכה מאוד. קשה מאוד לשחקנים ואנחנו רואים את זה באימונים. זה בא לידי ביטוי בחלק הקדמי ואין לי טענה לאף אחד". כשנשאל לגבי הקללות של אוהדי בית"ר כלפי אחמד עאבד שסימן לעברם סימן השתקה, הגיב המאמן: "יש שאלות אחרות?".

עוד באותו נושא

ליגת העל: אחמד עאבד נתן לעירוני קרית שמונה 0:1 על בית"ר ירושלים בטדי

לכתבה המלאה
אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה (אמצע) עם עודד אלקיים. ניב אהרונסון
עאבד והתנועה. האוהדים קיללו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully