וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "לא חוששים משום דבר, אין לנו זמן להתעסק ברגשות"

2.5.2015 / 22:10

שמחה גדולה בהפועל עכו לאחר ה-0:2 על הפועל רעננה, שמקרב את הקבוצה לעונה נוספת בליגה, המאמן הוסיף: "כל 90 דקות כאלו עוברות כמו נצח". סילבס: "רצינו לנצח ולסיים במקום השביעי"

מאמן הפועל עכו, שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
מאמן הפועל עכו, שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

לא נתנו לה סיכוי, אמרו שהיא יורדת בטוחה, אבל הפועל עכו לא הסכימה לוותר. הערב (שבת) היא רשמה ניצחון שלישי ברציפות במסגרת הפלייאוף התחתון של ליגת העל, 0:2 על הפועל רעננה, והיא עשתה צעד משמעותי בדרך לעונה נוספת בליגת העל כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. להפועל עכו 32 נקודות, שש יותר מלהפועל פתח תקוה האחרונה, שתיים יותר מלהפועל חיפה הלפני אחרונה ועם נקודה יותר ממ.ס אשדוד שנמצאת מקום אחד מעל הקו האדום.

"אם נמשיך באותה דרך עם נחישות ועבודה קשה, כשכולם עושים הגנה בטירוף, זה יוכל להימשך, אין בלופים", אמר שלומי דורה. "אנחנו באים בשבוע הבא לנתניה בידיעה שאנחנו באים לשחק מול קבוצה חזקה עם קהל אדיר. אם נבוא בראש מפוקס במגרש עצמו השחקנים יוכלו להפיק מעצמם. אם נבוא בחששות, הקבוצה היריבה תזהה את זה וראינו את זה גם מול הפועל רעננה, שפתחה יותר טוב אבל הראינו שאנחנו במשחק ולא חוששים משום דבר. אין לנו זמן להתעסק ברגשות למרות שבמשחק שלנו יש המון אמוציות. אם נסיים את המלאכה נתעסק ברגשות. כל 90 דקות כאלו עוברות כמו נצח, אבל כשאתה מנצח אתה לא מסתכל מה עשו קבוצות אחרות ואם נמשיך באותה דרך לא נהיה תלויים באף אחת".

חיים סילבס אמר מנגד: "באנו במטרה לנצח ולכבוש את המקום השביעי. מהדקה הראשונה לחצנו גבוה והיינו קרובים לכבוש. מצד שני חטפנו ממצבים דומים לאלו שאנחנו יצרנו וזה יצר אנרגיה אצל עכו יחד עם הקהל וזה הקשה עלינו לחזור. יש לי הרבה מחשבות לגבי העונה הבאה וכל משחק כזה נותן אינדיקציה לגבי ההמשך. מבחינת ההשקעה של השחקנים אין לי תלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully