וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני מאמין שנישאר בליגה כי הכל תלוי בנו"

2.5.2015 / 19:35

מאמן אשדוד מתוסכל מה-1:1 עם סכנין, וקבוצתו רשמה 13 מחזורים ללא ניצחון: "היינו חייבים לנצח. המשחק היה בידיים, ברגליים ובראש שלנו. ש לנו עוד שני משחקים ואנחנו נאחזים בזה"

one

מ.ס אשדוד קיוותה לאסף שלוש נקודות שיעניקו לה אוויר במאבקי התחתית, אבל רשמה הערב (שבת) בדוחא משחק 13 ברציפות ללא ניצחון כשסיימה את ההתמודדות עם בני סכנין ב-1:1. אשדוד עם 31 נקודות, ונמצאת שתי נקודות מעל הקו האדום, ובשבוע הבא תארח את האחרונה בטבלה הפועל פתח תקוה למשחק אותו היא חייבת לנצח.

מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר: "במחצית ראשונה היה משחק שקול ובמחצית השנייה רצינו להמר יותר, עשינו חילופים התקפיים וזה עבד. לצערי החמצנו היום שלוש-ארבע הזדמנויות להבקיע ומצד שני ספגנו בכדור קרן מחוסר ריכוז, והלחץ התחיל לעלות שוב. קשה, אבל חלק מהעניין זה שיש לנו עוד שני משחקים ואנחנו נאחזים בזה, היום היינו חייבים לנצח את המשחק. הוא היה בידיים, ברגליים ובראש שלנו. גם הקרן שהביאה לשער השוויון היתה מאיבוד שלנו. שלטנו לגמרי במשחק. כולם רצו, וראינו את זה במחצית השנייה. היה קרב מאוד חזק מצד השחקנים שלנו, ולפעמים הכדור נכנס, לפעמים לא. סכנין נתנה את הנשמה, ואני מקווה שהיא תעשה את זה גם בהמשך".

על המאבק בתחתית אמר קלינגר: "כולם מסובכים עד המחזור האחרון. יש לנו משחקים חשובים מאד עכשיו והמטרה קודם כל לשחק כדורגל טוב כמו ששיחקנו במחצית השנייה. לפעמים התוצאות אכזריות וחשוב שנהיה מפוקסים ונתרכז רק בכדורגל כי אנחנו נלחמים ונותנים מעצמנו הכל. אנחנו מסתכלים על עצמנו ועל היכולת שלנו לתפקד תחת לחץ. בינתיים, בארבעת המשחקים האחרונים, אנחנו עושים את זה, אבל מול השער זה הולך לנו קשה. החבר'ה הצעירים עומדים יפה בלחץ והבעיה שלנו היא בסיומת. הגענו היום לכל כך הרבה הזדמנויות והיינו חייבים לתת היום יותר מגול אחד, אני מאמין שנישאר בליגה כי הכל תלוי בנו. נצטרך לעבוד קשה גם המשחק הבא מול הפועל פתח תקוה, יהיה משחק לחוץ לשתי הקבוצות".

מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר. מגד גוזני
יעבוד קשה גם מול הפועל פתח תקוה. קלינגר/מגד גוזני

מאמן סכנין אלי כהן: "בחצי הראשון לא היה משחק גדול למרות שיכולנו להבקיע. בחצי השני המשחק נפתח, ואז גם אשדוד הגיעו להרבה מצבים. אני רוצה לתת הרבה קרדיט לשחקנים שלי, שנותנים מעצמם כל משחק, גם כשכביכול אין לנו יותר על מה לשחק. השחקנים שלי ספורטאים מעולים ולא יוותרו אף פעם, אנחנו משתפים צעירים ואני מרוצה שלא הפסדנו כבר חמישה מחזורים. הייתה היום עייפות של השחקנים ואשדוד הגיעה להרבה מצבים, אבל בסך הכל אני מרוצה מהתוצאה ומהשילוב של הצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully