וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו הספורטאי הרביעי שהבטיח מקום בריו

1.5.2015 / 19:23

נבו שחה שלוש מאיות מהיר יותר מהקריטריון האולימפי ועצר את השעון על 2:00.25 דקות ב-200 מעורב אישי במסגרת אליפות האקדמיה. קופלב וברנע השיגו קריטריון לאליפות העולם

גל נבו. מגד גוזני
עשה את זה. גל נבו/מגד גוזני

אחרי יעקב טומרקין, אנדראה מורז ועמית עברי, גם גל נבו הבטיח לעצמו מקום במשחקים האולימפיים בריו בקיץ הבא. נבו, עשה זאת ב-200 מעורב אישי במסגרת אליפות האקדמיה בוינגייט שנפתחה הבוקר (שישי) ותימשך יומיים. נבו עצר את השעון על 2:00.25 דקות, והשיג זמן מהיר יותר בשלוש מאיות מהקריטריון האולימפי.

מבחינת נבו האולימפיאדה בריו תהיה השלישית שלו אחרי שבבייג'ינג הוא סיים במקום ה-11 במוקדמות ב-400 מעורב אישי ובחצי המרחק הוא העפיל לחצי הגמר וסיים במקום ה-13 הכללי. בלונדון סיים נבו במקום העשירי ב-400 ושוב במקום העשירי ב-200. נבו השתתף גם ב-200 פרפר, אבל סיים רק במקום ה-32.

נבו אמר לאחר הבטחת המקום בריו: "יש הרגשה טובה שעכשיו זה רשמי. העבודה שלי עם אהוד סגל מניבה תוצאות ואני רואה מגמה חיובית. יש עוד הרבה עבודה והמטרה שלי היא לחזור לכושר שיא ולהמשיך להשתפר כמה שיותר".

מוקדם יותר גיא ברנע ויונתן קופלב קבעו קריטריון לאליפות העולם ב-50 מטר גב. קופלב קבע זמן של 25.20 שניולת, כאשר 17 מאיות אחריו הגיע ברנע, ובכך השניים הבטיחו את הכרטיס לקאזאן באוגוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully