וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי חיפה: אם נגיע לאירופה, נבטל את חופשת הקיץ

1.5.2015 / 18:45

הירוקים נערכים לתרחיש של פגרה קצרה, שתימשך פחות משבועיים. אלעד גבאי התבקש לנסות להתאמן בשבת, ואם יהיה כשיר, הוא יפתח בהרכב נגד מכבי תל אביב. גם מיצ'ל יפתח

one

שחקני מכבי חיפה ימשיכו מחר (שבת) בהכנות לקראת המשחק ביום שני מול מכבי תל אביב, אלא שעדיין לא ברור האם המגן אלעד גבאי יהיה כשיר למשחק. גבאי התבקש לנסות ולחזור מחר לאימונים בתקווה שיהיה כשיר למשחק. אם מחר יתברר שגבאי יוכל לשחק, הוא צפוי לפתוח בהרכב, אחרת – אייל משומר ישחק.

שחקן אחר שיפתח בהרכב הוא מיצ'ל הספרדי, שייפרד מהקבוצה בתום העונה (גוסטבו בוקולי, שצפוי לפרוש, עדיין לא בתוכניות). הוא יחליף את מוחמד קמארה המוצהב. שחקנים בקבוצה מדווחים על ירידה במצב רוחו של הספרדי, שממורמר מאוד על חוסר ההצלחה שלו בישראל וסבור שלא קיבל הזדמנות ראויה. אחרי המשחק מול מכבי תל אביב מצפה לבלבול משוכה לא קלה – משחק חוץ בטדי מול בית"ר ירושלים, שעשוי לקבוע רבות לגבי המשך המאבקים על כרטיס לאירופה.

שחקן מכבי חיפה, אלעד גבאי. אדריאן הרבשטיין
מאמצים להכשירו. אלעד גבאי/אדריאן הרבשטיין

שחקני חיפה אמרו השבוע שיעשו הכל כדי להשיג את הכרטיס לאירופה. אלא שמאחורי הקלעים חלקם מודים שאי הגעה תוכל דווקא לעזור לקבוצה במטרות שלה לעונה הבאה. חלק מהשחקנים טוען כי אם הקבוצה תגיע לאירופה, הם יבטלו את חופשות הקיץ שלהם בחו"ל, זאת משום שבמועדון מתכננים להחזיר את הקבוצה תוך עשרה ימים עד שבועיים לאימונים (המשחק הראשון באירופה הוא בשני ביולי, האימונים יתחילו באמצע יוני), כשבימים הראשונים יקבל המאמן החדש החלטות בנוגע לשחקנים המושאלים.

אם הקבוצה לא תגיע לאירופה, חיפה תתחיל להתאמן בחודש יולי, וגם אז יצטרפו חלק מהשחקנים בהדרגה. "אם נסיים במקום הרביעי, שמבטיח אירופה, נחזור תוך עשרה ימים או שבועיים להתאמן, וזה לא פשוט בכלל. אפשר לעשות הכנה טובה יותר אם לא נהיה באירופה. יחד עם זאת, כשחקנים מקצוענים נעשה הכל כדי להיות שם", הסביר שחקן בכיר בסגל של בלבול.

לאחר המשחק מול מכבי תל אביב צפוי יעקב שחר להכריז על המאמן הבא. ההערכה היא שרוני לוי, שיקבל פניה לאחר המשחק, יהיה המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully