וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי זאגרב: גולן פולק גבר על שמאילוב וזכה במדליית הארד

1.5.2015 / 15:44

פולק השיג שלושה יוקו בדרבי הישראלי בקרב הישיר על המקום השלישי, וחגג מדליה ראשונה ב-2015 בקרואטיה. מוקדם יותר: גילי כהן, טומי ארשנסקי וקמילה מינקאווה הודחו. ג'רבי ושלזינגר בשבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פולק ושמאילוב עם אורן סמדג'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולן פולק חגג זכייה במדליית ארד בתחרות הגרנד פרי זאגרב שיצאה היום (שישי) לדרך. פולק ניצח בקרב הישיר על המדליה את ברוך שמיאלוב, בן ארצו, כאשר לשניים צפוי עוד מאבק ארוך על המקום בריו במשקל 66 ק"ג. פולק השיג שלושה יוקו במהלך הקרב, שבו שמאילוב לא הצליח להשיג ניקוד ולא נראה טוב. מבחינת פולק, זו מדליה ראשונה לשנת 2015, שממנה הוא מקווה להמשיך ולפרוח.

פולק פתח את היום שלו עם ווזארי על הברזילאי לואיס רוויטה והמשיך עם איפון על אליו ורדה מאיטליה, שסיים במקום החמישי באולימפיאדת לונדון. בקרב השלישי שלו פולק לא השיג ניקוד, אבל ניצל עונש אחד לחובת ניית'ון בארנס הבריטי כדי לחגוג בסיום העפלה לחצי הגמר. אלא שכאן נקטע רצף הניצחונות של פולק כאשר במפגש שלו מול מדליסט הארד בשתי אליפויות העולם האחרונות, גאורגי זנטאריה, הוא נוצח באיפון ונשלח להיאבק על הארד.

הג'ודוקא הישראלי ברוך שמאילוב. ברני ארדוב
מרשים בשנתו הראשונה בבוגרים. ברוך שמאילוב/ברני ארדוב

הדרך של שמאילוב, שעבורו זו השנה הראשונה בבוגרים, הייתה מרשימה מאוד. הוא פתח עם ניצחון באיפון (אחרי שהשיג ווזארי ויוקו) על דויד ראמירס מספרד, ולאחר מכן המשיך עם ניצחון על אנטואן בושאר הקנדי שנענש שלוש פעמים, לעומת שני עונשים של הישראלי, ובזכות זה הוא ניצח. גם בקרב הבא שלו שמאילוב חגג אחרי שגבר על הבלגי קנת' ואן גאנסבקה עם ווזארי נהדר. אלא שבקרב הרביעי שלו הוא ירד מנוצח מול סבסטיאן סידל הגרמני שהשלים איפון פחות מדקה וחצי לאחר תחילת הקרב. שמאילוב התנחם מהעובדה כי הוא גבר על הארמני ארסן גזריאן בזכות איפון מוקדם שהעניק לו את המקום בקרב על הארד.

יתר החברים במשלחת לא הצליחו להגיע לשלבים המתקדמים. טומי ארשנסקי (60 ק"ג) הפסיד כבר בקרב הראשון שלו לאמאדו לאזאה. שירה ראשוני (48 ק"ג) נוצחה גם היא בקרב הראשון על ידי כריסטינה בודסקו ממולדובה. גילי כהן (52 ק"ג) נעצרה בסיבוב השני על ידי דיסטריה קרסניקי מקוסובו, וקמילה מינקאווה (57 ק"ג) לא שרדה את הסיבוב השני כשנוצחה על ידי מרטי מאלוי האמריקאית, שסיימה עם מדליית הכסף באליפות העולם לפני שנתיים.

בשבת נקבל את אליס שלזינגר וירדן ג'רבי (63 ק"ג), שעשויות להיפגש רק בגמר או במסגרת בית הניחומים/המקום השלישי. ג'רבי, שמיעטה להתחרות השנה, תחל בסיבוב השני כשתפגוש את מריאנה מיסקוביץ' מקרואטיה. שלזינגר שמייצגת את בריטניה תחל גם היא בסיבוב השני ותתמודד נגד אקטרינה ואלקובה הרוסיה, שהשיג השיא שלה היה בשנה שעברה כאשר היא סיימה עם מדליית כסף בגרנד סלאם טיומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully