וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: פילנובסקי בגמר הכדור והחישוק, ריבקין בגמר הכדור

1.5.2015 / 21:00

פתיחה נהדרת לישראליות באליפות אירופה במינסק כאשר פילנובסקי סיימה שביעית בחישוק ושמינית בכדור, ריבקין חמישית בכדור ותשיעית בחישוק. נבחרת הג'וניור מדורגת שנייה אחרי היום הראשון

ויקטוריה פילנובסקי מתעמלת ישראלית. רויטרס
הפתיעה עם שני תרגילים מושלמים. פילנובסקי/רויטרס

פתיחה חלומית לישראל בהופעתה באליפות אירופה בהתעמלות אומנותית שנפתחה היום (שישי) במינסק כאשר ויקטוריה פילנובסקי הבטיחה את מקומה בשני גמרים בתרגילי הכדור והחישוק, בעוד נטע ריבקין סיימה עם טעם מעט חמוץ כאשר החמיצה את הגמר בחישוק, אבל השתלבה בגמר הכדור. הגמרים יתקיימו ביום ראשון, כאשר בשבת יתקיימו תרגילי האלות והסרט, שגם בהן שתי המתעמלות הבכירות ינסו להבטיח מקום בגמר.

ריבקין, שמקווה לשחזר את ההופעה הקודמת שלה באליפות אירופה שנערכה במינסק לפני ארבע שנים אז היא קטפה ארד, סיימה במקום החמישי והמכובד בתרגיל הכדור אחרי שקיבלה את הציון 17.933. פילנובסקי השתחלה לגמר שמכיל את שמונה המתעמלות הטובות ביותר כאשר היא סיימה שמינית כשהציון 17.425 הספיק לה.

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית. GettyImages
תחושת פספוס. נטע ריבקין/GettyImages

בתרגיל החישוק חוותה ריבקין אכזבה מסוימת כאשר הסיומת שלה בתרגיל לא הייתה מספיק טובה, והיא סיימה רק במקום התשיעי במוקדמות עם 17.3, והיא תיחשב לרזרוובה במקרה שבו אחת המתעמלות לא תתייצב לגמר. לעומתה, פילנובסקי ביצעה תרגיל נהדר בחישוק שסידר לה את המקום השביעי עם 17.433. מי שסיימה בשני התרגילים במקום הראשון היא מרגריטה מאמון הרוסיה. בתרגיל החישוק היא קיבלה את הציון הכמעט מושלם 19, ואילו בכדור היא הסתפקה ב-18.333. יש לציין שבתחרות הקבוצתית ישראל מדורגת במקום השלישי אחרי רוסיה ובלארוס החזקות.

גם נבחרת הג'וניור של ישראל החלה את הופעותיה באליפות, כאשר בתום התרגיל הראשון מבין שניים היא מדורגת במקום השני המכובד אחרי רוסיה, ובהחלט מאיימת על מקום בגמר ואולי אף להשיג מדליה. הנבחרת שסיימה בחודש שעבר עם שלל מדליות מתחרות גביע העולם בפיזארו שבאיטליה, השיגה את הציון 16.266 בתרגיל חמשת הכדורים. הציון של הנבחרת הורכב מ-7.5 על דרגת הקושי ו-8.766 על הביצוע. הרוסיות מקדימות את הנבחרת ב-0.35 בלבד, כאשר מיד אחרי הנבחרת נמצאת בלארוס עם 16.133. ביום שבת יתקיים תרגיל נוסף שכולל חמישה כדורים, ובשקלול הציונים שמונה הנבחרות הטובות ביותר יעפילו לגמר שיתקיים גם הוא ביום ראשון.

עדכון ראשון: 15:20

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נבחרת הנוער של ישראל התעמלות אומנותית. מגד גוזני
בכיוון הנכון. נבחרת הג'וניור/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully