וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס ובלם מקדוני מועמדים למכבי פתח תקוה, עידו דוידוב יחתום

1.5.2015 / 11:28

אלטרנטיבה להרצג? ואנצ'ה שיקוב ששיחק עם עומר דמארי באוסטריה וינה על הכוונת של הלוזונים. השוער ששייך להפועל ת"א וק"ש עשוי להצטרף במקום ניצן. גם קשר עפולה בדרך

מכבי פתח תקוה צפויה להיפרד מאיבן הרצג בתום העונה הנוכחית ותערוך מהפכה רחבה בסגל הזרים שלה, על כך כבר דיווחנו בעבר, אולם בימים האחרונים מנסים לזרז במועדון את נושא איוש מרכז השדה מתוך הבנה שמלבד מרואן קבהא גם בריאן חרסיסיץ' עשוי לעזוב. השחקן המוביל ברשימה הוא כמובן קשר בוטב פלובדיב, תומאש יירסק, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט במסגרת הנסיעה של המאמן והמנהל המקצועי לבולגריה כדי לעקוב אחר שחקנים, ובתוך שבועיים ייכנסו במועדון למשא ומתן עם נציגי השחקן במטרה להחתימו.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יגיע במקום ניצן? דני עמוס/ברני ארדוב

השחקן המרכזי עליו בונים במועדון כמחליף להרצג, אגב, הוא הבלם המקדוני ואנצ'ה שיקוב, ששיחק עם עומר דמארי באוסטריה וינה. שיקוב בן ה-29 נחשב לשחקן בכיר בקבוצה שלו, וערך העונה 20 הופעות בהרכב. כיצד פתח תקוה מתכוונת להביא אותו לישראל? עם פי מקורבים לעסקה, שיקוב ייפרד מוינה בתום העונה, מה שיקל על מעברו.

בקרוב מאוד יודיע המועדון הרשמית על הצטרפותו קשר נוסף בעונה הבאה. הקשר הצעיר של הפועל עפולה עידו דוידוב, שכרטיס השחקן שלו שייך ללוזונים אך הוא סיים העונה חוזה במועדון, נמצא במעקב בשבועות האחרונים וצפוי להיות חלק מהסגל של בן שמעון אחרי שיחתום על הסכם ארוך טווח. עמוס לוזון צפה שלשום במשחק של הפועל עפולה מול הפועל באר שבע בטדי, ולמרות התבוסה התרשם מאוד מהשחקן. דוידוב, שנכנס במחצית, יקבל בימים הקרובים הודעה להגיע לתחילת האימונים ויחתום על הסכם חדש. "דוידוב שחקן מצוין, ניהלנו אחריו מעקב בשבועות האחרונים, כנראה שהוא יהיה חלק מהסגל בעונה הבאה", אישרו במועדון. את דוידוב מייצג סוכן השחקנים שלומי בן עזרא.

במועדון מקווים להגיע להסדר בעניינו של איתמר ניצן, אבל מבינים שלאור יכולתו ייתכן שקרית שמונה לא תסכים לשחרר אותו בחינם. בעקבות העובדה הזאת, במועדון ביררו פרטים לגבי אפשרות שקריית שמונה תמכור את ניצן לקבוצה אחרת ומי שיעשה את הדרך במקומו יהיה שוער קריית שמונה והפועל תל אביב בעבר, דני עמוס. על פי המידע שהגיע למועדון, שני שליש מכרטיסו שייכים לאיזי שירצקי (השאר להפועל תל אביב), מה שעשוי להקל על מעברו. בשלב זה, לקריית שמונה והפועל תל אביב, אותה עזב בטריקת דלת, אין כוונה להחזירו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully