וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית יוצאת לדרך

30.4.2015 / 18:10

נטע ריבקין ו-ויקטוריה פילנובסקי יתחרו בשישי במינסק החל מ-14:00 בתרגילי החישוק והכדור ובשבת בתרגילי האלות והסרט כדי להבטיח כמה שיותר גמרים, ואולי לחזור עם מדליה. נבחרת הג'וניור תנסה גם היא להביא כבוד

נטע ריבקין, מתעמלת אומנותית. מגד גוזני
יש סיכוי למדליה נוספת? נטע ריבקין/מגד גוזני

אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית תצא מחר (שישי) לדרך במינסק, בלארוס בפעם ה-31, ושנה לפני שהתחרות היוקרתית מגיעה להתארח בישראל, המתעמלות ינסו להשתלב בכמה שיותר גמרים ואולי אפילו לסיים עם מקום על הפודיום. את ישראל ייצגו הפעם שתי מתעמלות, נטע ריבקין הבכירה ולצידה ויקטוריה פילנובסקי. כמו כן, נבחרת הג'וניור תשתתף בתחרות הקבוצתית.

ביום שישי יתקיימו התחרויות בתרגילי החישוק והכדור (החל מ-14:00), ובשבת יתקיימו תרגילי האלות והסרט (מ-14:00). שמונה המתעמלות הראשונות בכל תרגיל יעפילו לגמרים שיתקיימו ביום ראשון החל מ-13:30. במקביל ביום שישי תנסה נבחרת הג'וניור להשתלב בין שמונה הנבחרות המצטיינות באירופה כאשר היא תבצע פעמיים את תרגיל חמשת הכדורים, פעם בשבת ופעם בראשון (החל מ-10:00), ותקווה גם היא להיכנס לגמר ביום ראשון החל מ-11:00.

נטע ריבקין, שאחראית לזכייה ההיסטורית של מתעמלת באליפות אירופה כאשר לפני ארבע שנים היא חגגה עם מדליית כסף במינסק, מתרגשת למרות הוותק, ואמרה לקראת התחרות: "עדיין יש התרגשות כי זו אחריות גדולה. אני רוצה להגיע כדי לעשות את הטוב ביותר. יש התרגשות חיובית. אני מרגישה מוכנה. עבדנו קשה כדי להגיע לאיפות אירופה בשיא. במינסק הייתה המדליה הראשונה שלי באליפות אירופה, וזה סמלי מבחינתי לחזור לכאן. יהיה לי כיף להתחרות כאן".

על העובדה שלפני שנה היא פספסה את מדליית הארד בקרב-רב ב-0.05 הוסיפה ריבקין: "זה יושב לי עדיין בראש ה-0.05. אלה דברים שמציקים, אבל ממשיכים לעבוד כרגיל. אני מבסוטית שייצא לי להיות גם בתחרות בשנה הבאה בחולון". המאמנת שלה, אלה סמופלוב, הוסיפה: "אליפות אירופה זו תחנה חשובה, ואנחנו מוכנות. זו לא הפעם הראשונה שלנו. נטע עברה עשר אליפויות אירופה. זו אחריות רבה. יש לנטע תרגילים חדשים, ואפשר עם קצת מזל לחזור עם מדליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully