וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאגרב: ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר יוכלו להיפגש רק בגמר

30.4.2015 / 15:42

לראשונה מאז הקאמבק של שלזינגר, השתיים יוכלו להיפגש בתחרות הגרנד פרי בשבת. שלזינגר: "אני חדורת מטרה כמו תמיד". פרט לשתיים, עוד 11 ישראלים יתחרו

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. AP
הגמר המצופה יתממש? ג'רבי/AP

לראשונה מאז שחזרה לפעילות אחרי הפסקה ממושכת, אליס שלזינגר תוכל לפגוש את סגנית אלופת העולם ירדן ג'רבי במסגרת תחרות הגרנד פרי זאגרב שתצא לדרך מחר (שישי). התחרויות במשקל 63 ק"ג יתקיימו בשבת, ומהגרלת הקרבות עולה כי השתיים יוכלו להיפגש אך ורק בגמר.

ג'רבי, שמיעטה להתחרות השנה, תחל בסיבוב השני כשתפגוש את מריאנה מיסקוביץ' מקרואטיה. שלזינגר שמייצגת את בריטניה תחל גם היא בסיבוב השני ותתמודד נגד אקטרינה ואלקובה הרוסיה, שהשיג השיא שלה היה בשנה שעברה כאשר היא סיימה עם מדליית כסף בגרנד סלאם טיומן. שלזינגר אמרה היום: "עברתי הכנות מקצועיות ואינטנסיביות במחנות האימונים, הן מבחינה טכנית והן מבחינה מנטלית. אני מוכנה היטב לקראת התחרות וחדורת מטרה כמו תמיד". מאמנה, פאבל מוסין, הוסיף: "כל התקדמות, שיפור וזכיות נוספות בתחרויות מבססות את מעמדה המקצועי וההישגי של אליס".

מלבד השתיים יש לא מעט ישראלים שישתתפו בתחרות: שירה ראשוני ונועה מינסקר (48 ק"ג), גילי כהן (52 ק"ג), קמילה מינקאווה (57 ק"ג), לינדה בולדר (70 ק"ג), טומי ארשנסקי (60 ק"ג), גולן פולק וברוך שמאילוב (66 ק"ג), שגיא מוקי (73 ק"ג), לי קוכמן (90 ק"ג) ואורי ששון (מעל 100 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully