וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: החל מו"מ עם קדוש, עדיין קיימים פערים גדולים בין הצדדים

30.4.2015 / 13:57

מנכ"ל הקבוצה נפגש עם סוכנו של השוער, כשגם בני יהודה נמצאת בתמונה. סכנין מעוניינת לשבת גם עם פיראס מוגרבי, שמעדיף לשחק באירופה או באחד מהמועדונים הגדולים בארץ

one

ראשי בני סכנין נפגשו עם נציגיו של השוער רן קדוש והציעו לשחקן חוזה לעונה נוספת. לוואלה ספורט נודע שמנכ"ל הקבוצה, חאלד (דוכי) קאסום, נפגש עם סוכנו של קדוש, יעקב בוזגלו, אך בשלב זה בין הצדדים קיימים פערים גדולים מאוד. כידוע, קדוש, שהגיע העונה על תקן שוער משנה, קנה את מקומו בהרכב וזכה לביטחון גדול מהמאמן אלי כהן כשבקבוצה רוצים לראותו ממשיך כשוער הבכיר גם בעונה הבאה.

בשלב זה המשא ומתן נתקל בקשיים רציניים אך הצדדים קבעו להיפגש שוב ובסכנין מקווים שניתן יהיה לגשר על הפערים. בקדוש מעוניינת גם בני יהודה שהחתימה כבר את דלה איינוגבה ורוצה שוער שיוכל לתת מאבק על אפודת השוער הראשון, כשנראה שאם בקרוב קדוש לא יסתדר עם סכנין הוא עשוי לשבת גם עם קבוצות אחרות. בנוסף אליו, בקבוצה צפויים לשבת עם פיראס מוגרבי בימים הקרובים כדי להציע לו חוזה לעונה הבאה. מוגרבי מעדיף לשחק באירופה או באחד מהמועדונים הגדולים בארץ כשבסכנין מודעים לדבר אך צפויים להציע לו חוזה גבוה יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully