וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "ב-12 המשחקים האחרונים, אנחנו לפני ק"ש וב"ש"

30.4.2015 / 11:40

מאמן מכבי חיפה על הקדנציה שלו: "אנו סופגים פחות ובדרך לממש את השאיפות של מכבי חיפה. יש שיפור בכל פרמטר". חיפה תפנה בקרוב לרוני לוי, הערכה: ההכרזה על מאמן אחרי מכבי תל אביב

one

מכבי חיפה עדיין לא יודעת אם היא תשחק באירופה בעונה הבאה, אבל נראה כי שני המחזורים הקרובים בהחלט עשויים לקבוע כמעט סופית האם זה יקרה. אתמול (רביעי) הובטח סופית כי המקום הרביעי ישחק באירופה בעונה הבאה (זאת בעקבות העובדה ששתי הפיינליסטיות הולכות לאירופה). ביום שני מכבי תל אביב רוצה לחגוג אליפות בסמי עופר, ובמחזור הבא היא תפגוש את היריבה העיקרית שלה, נכון לעכשיו, על הכרטיס לאירופה – בית"ר ירושלים. הקבוצה ממשיכה להתאמן לקראת המשחק, בו תחסר את מוחמד קמארה, אותו צפוי להחליף מיצ'ל.

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. ג'יני
"ניצחון על מכבי תל אביב חשוב ליוקרה של המועדון". מרקו בלבול/ג'יני

מרקו בלבול דיבר הבוקר על המצב של מכבי חיפה בשבועות האחרונים, וגם לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. "המשחק מול מכבי תל אביב הוא משחק מפתח. מדובר בקבוצה חזקה מאוד, נצטרך להגיע מרוכזים וחדים. ניצחון על מכבי תל אביב חשוב ליוקרה של המועדון", אמר המאמן. בלבול מבין שהפסד עשוי להוביל לחגיגות של היריבה בסמי עופר, אם באר שבע תפסיד למכבי פתח תקוה. "לכל קבוצה יש את המטרות שלה, שלושת החודשים האחרונים שלנו היו טובים. אנחנו בדרך לממש את השאיפות של מכבי חיפה", הוסיף המאמן. "היו לנו הרבה משחקים טובים. הדרישות שלי הרבה יותר גבוהות וחשוב שהכימיה תהיה טובה. יש שיפור בכל פרמטר. אנחנו סופגים פחות מחצי גול למשחק ויש פה שחקנים טובים ומוכשרים. ב-12 המשחקים האחרונים אנחנו במקום השני, לפני קרית שמונה ובאר שבע".

ומה קורה בעניין המאמן הבא? ההערכה היא שההודעה של המועדון בעניין תצא לאחר המשחק מול מכבי תל אביב, זאת כדי לא לפגוע בהכנות לאירופה. במועדון אישרו כי יקבלו החלטה בימים הקרובים. כפי שפורסם בוואלה ספורט, ההערכה היא שתוך מספר ימים תצא הודעה על חזרתו של רוני לוי למועדון. חיפה מתכוונת לפנות למאמן בקרוב מאוד. עדיין לא ברור האם ולדימיר סטויקוביץ', שסיפר לאחרונה למקורביו כי ייתכן שיעזוב את ישראל, יישאר. בחיפה, בכל מקרה, מתכוונים לדרוש פיצוי גדול מאוד עבורו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נתקל בסירוב. אלון תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

אלון תורג'מן, שלא נכלל בסגל בשבוע שעבר, ימתין להחלטה של המאמן הבא לגביו. החלוץ ביקש לשוחח עם בלבול, אבל נתקל בסירוב ולא נכנס לחדרו. תורג'מן כבש שני שערים העונה. בעונה שעברה כבש תורג'מן 15 שערים, והיה בורג מרכזי בהרכב של אריק בנאדו. העונה הוא פתח 11 פעמים בהרכב הקבוצה בליגה ושותף ב-20 משחקים.

במועדון החלו למכור כרטיסים למשחק נגד מכבי תל אביב. המחירים: 95 שקל למבוגר ו-50 לשאר הסקטורים ליציע הדרומי או הצפוני. 95 שקל ליציע המשפחות, 105 למזרחי, 125 לתא הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully