וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהלילה: דראפט 2015 ב-NFL יוצא לדרך

30.4.2015 / 9:54

ג'יימיס ווינסטון צפוי ללכת בבחירה הראשונה לטמפה ביי ומרקוס מריוטה מסומן כמי שייבחר שני על ידי טנסי, שתדחה את הצעות הטריידים. אבל מה הלאה? הדראפט נפתח (בין חמישי לשישי, 3:00)

ג'יימיס ווינסטון שחקן פוטבול. Mark Wallheiser, AP
אף אחד לא מהמר אחרת לגביו. ווינסטון/AP, Mark Wallheiser

הלילה (בין חמישי לשישי, 3:00), זה מגיע. דראפט 2015 ב-NFL, המקום בו קבוצות מתחדשות ומתחזקות לקראת העתידית ולעיתים אף משנות לחלוטין את פניהן, ייצא לדרך עם 32 בחירות הסיבוב הראשון, מטמפה ביי ועד האלופה ניו אינגלנד.

אחרי שכל קבוצה עשתה את ההכנות שלה במשך שלושת חודשי הפגרה שעברו עד כה, כעת מגיע הזמן לבחור ועל פי כל המומחים, בשתי הבחירות הראשונות לא צפויות שום הפתעות. הבאקנירס, שסיימו עם המאזן החלש ביותר בליגה, ייקחו עם הבחירה הראשונה את ג'יימיס ווינסטון, הקוורטרבק שמגיעה מפלורידה סטייט. טנסי, שמחזיקה בבחירה השנייה, תוותר על כל הצעות הטריידים שמגיעות אליה, כולל זו של קליבלנד, שהציעה את שתי בחירות הסיבוב הראשון שלה (12 ו-19), ותיקח גם היא קוורטרבק, את מרקוס מריוטה שמגיע מאורגון.

מה אחר כך? על פי גורו הדראפט מייק מאיוק וכך גם על פי רוב המומחים האחרים, בבחירה השלישית יירד מהלוח דאנטה פלאוור, הליינבקר מפלורידה שיילך לג'קסונוויל ובבחירה הרביעית תיקח אוקלנד את התופס מאלבמה, אמארי קופר. אחר כך כבר מתחיל הבלגן וזה עוד לפני טריידים כאלה ואחרים שבוודאי עוד יגיעו לפני הדראפט ובמהלכו.

מחר בלילה ייערכו סיבובים 2 ו-3 של הדראפט ואילו בלילה שבין שבת לראשון האירוע, שמתקיים השנה בשיקגו אחרי קרוב לעשור בו נערך בניו יורק, יסתיים עם סיבובים 4-7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully