וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי דסה נמצא בספק למשחק נגד קרית שמונה

30.4.2015 / 9:52

המגן סובל מרגישות בשריר, ואם הוא יחמיץ את המשחק, תומר ירוחם יחליפו. מקורב לניר ברקת: "ברגע שטביב יודיע שהוא נשאר, ברקת יסייע". גיא לוי ישוחח היום עם אנטל, שיימן על הכוונת

one

הפגישה בין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לאלי טביב שלשום (שלישי) הותירה המון סימני שאלה. בשורה התחתונה הבעלים הודיע שיחליט בחודש הקרוב על עתידו, אך מאחורי הקלעים מדברים על כך כי ראש העירייה מסתכל בשלב זה על טביב בצורה אחרת ומעריך את כל מה שנעשה בבית"ר בשנה וחצי האחרונות.

בסביבתו של ראש העירייה אמרו אתמול: "זה לא סוד שבשנה שעברה ברקת היה מאוכזב מדברים שנעשו ואיך שהדברים התנהלו. מצד שני, הוא רואה את השינוי, הוא רואה שיש קבוצה בריאה ובנייה נכונה ולכן הוא נותן לטביב קרדיט על כך. צריך לצרף לזה את כל נושא הגזענות, שהוא ערך עליון עבור ראש העירייה. העובדה שטביב הודיע כי לא ייתן לכך יד ויילחם כדי שהתדמית הגזענית תפסיק ללוות את המועדון תגרום לראש העירייה לרצות לסייע לו בכל דרך שיוכל. לבית"ר אין עתיד אם לא תשנה את התדמית. ברגע שטביב יודיע שהוא נשאר, ברקת יסייע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העובדה שטביב הודיע כי לא ייתן לכך יד ויילחם כדי שהתדמית הגזענית תפסיק ללוות את המועדון תגרום לראש העירייה לרצות לסייע לו בכל דרך שיוכל". ברקת וטביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית"ר סיפרו כי טביב יצא מהפגישה מעודד ושמח לשמוע את המחמאות מראש העירייה ולהרגיש רצוי. יחד עם זאת, בבית"ר מבינים כי ישנם עדיין דברים המעיקים על טביב ברמה האישית ומקווים כי הכיוון הנוכחי שלו להישאר במועדון לא ישתנה בשבועיים הקרובים. במקביל, בבית"ר יכינו בשבועיים הקרובים תכנית עבודה לעונה הבאה בנוגע לסגל השחקנים.

בבית"ר אף הסבירו כי "יש שחקנים שנפגעים או מרגישים שלא רוצים אותם, אבל המטרה בשלב זה היא לא לנהל משא ומתן כל עוד הקבוצה נלחמת על המקום הרביעי. משא ומתן לא מוצלח עלול לפגוע הרבה יותר בשחקן ולהוציא אותו מפוקוס. עוד קצת סבלנות, עם כולם יישבו בסוף. בכל הקבוצות ישנה אי ודאות לא קטנה אצל הרבה שחקנים, זה הכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים מעל שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אחד השחקנים המשמעותיים השנה. אלי דסה/ברני ארדוב

ובינתיים, אלי דסה נמצא בספק לקראת המשחק נגד נגד קרית שמונה בשבת בטדי בגלל רגישות בשריר. המגן סבל מאותה רגישות גם במשחק הקודם. בכל מקרה, אם הוא ייעדר, מי שיחליף אותו הוא תומר ירוחם. גם שלומי אזולאי סובל מרגישות בשריר, אך הוא צפוי לשחק.

המאמן גיא לוי צפוי לשוחח היום עם הקשר ליביו אנטל כדי להבין מדוע איבד את הביטחון לאחרונה. בבית"ר הסבירו כי אנטל לא שיחק תקופה לפני שהגיע למועדון ונכנס ישר למשחקים מלאים, כך שלאחר ההתלהבות לשחק בשלב ראשון פיזית, אמורה להגיע ירידה מסויימת. בכל מקרה בבית"ר לא מוותרים על הקשר והכיוון הוא לנסות להחתימו לשנתיים נוספות, על אף הפערים הגדולים.

זאב חיימוביץ' חזר לאימונים מלאים ביומיים האחרונים וההערכה היא כי הוא יהיה כשיר למשחק נגד מכבי חיפה בעוד עשרה ימים. ססאר ארסו יחזור בתחילת השבוע הבא לארץ וההערכה היא כי גם הוא יהיה כשיר לשניים או שלושה ממשחקי הליגה האחרונים. לכל אחד מהשניים דרושים לפחות עשרה ימים כדי לחזור לחדות ולכושר סביר.

בבית"ר גיששו בימים האחרונים בנוגע למגנה השמאלי של מכבי חיפה, שמואל שיימן, שמסיים חוזה בתום העונה. ייתכן כי בית"ר תגיש הצעה כספית לשחקן בתקופה הקרובה. אם שיימן יצורף, דושאן מאטוביץ' לא ימשיך במועדון, וזאת על מנת לפנות מקום לזר נוסף בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully