וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "אם לא ננצח מרבית הסיכויים שירדנו ליגה"

29.4.2015 / 15:40

דריכות בכרמל לקראת המשחק הקריטי מול הפועל פתח תקוה: "הפעם זה באמת משחק על החיים". בנין שוקל לפתוח עם שני חלוצים, מחירי הכרטיסים הוזלו ל-30 שקל

one

בהפועל חיפה מנסים לעשות הכל כדי להביא לכך ששחקני הקבוצה יגיעו ברמת המוכנות הגבוהה ביותר למשחק מול הפועל פתח תקוה שבת, וייצאו עם שלוש הנקודות. אחרי שאתמול (שלישי) התכנסה כל הקבוצה לארוחה משותפת, היום הפתיע הבעלים יואב כץ כשביקש משחקנה הקנדי של הקבוצה טוסיין ריקטס לספר על קבוצת פוטבול קנהדית מעיר קטנה שהצליחה. כץ, שמכיר גם כן את הקבוצה, הבהיר לשחקנים שאותה קבוצה הצליחה למרות שהייתה ממקום קטן בשל האיחוד בין השחקנים. גם השחקן עצמו דיבר על תחושת הביחד של אותה קבוצה, והבעלים מקווה שהתחושה הזו תחלחל לשחקנים את המסר שהם חייבים להיות מאוחדים סביב המטרה.

בנוסף, מחר הקבוצה תערוך משחק כדורת לאחר האימון, כחלק מסדרת הגיבוש שעושה המועדון לקראת המשחק המכריע. כמו כן, בהנהלה החליטו להוזיל את מחיר כרטיסי הכניסה למשחק ל-30 שקל, כדי להביא לכך שקהל רב יגיע למשחק וכמו כן בשל בקשת הקהל המנויים יוכלו לעבור מהיציע המערבי ליציע המזרחי.

אוהדי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יגיעו בהמוניהם? אוהדי הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, המאמן טל בנין יחסר את סטיבן כהן שסיים את העונה בשל קרע בשריר התאומים. כהן טס לצרפת לשבועיים, אך לא יחזור עוד העונה. לפי התרגול היום עושה רושם שבנין רוצה לפתוח עם שני חלוצים, אך בשלב זה עדיין מוקדם לקבוע מה יהיה אכן ההרכב. "הרבה פעמים אומרים שזה משחק של להיות או לחדול, אבל הפעם זה באמת משחק על החיים", אמר שחקן בקבוצה. "אם לא ננצח מרבית הסיכויים שנרד ליגה. אנחנו חייבים להגיע ולהילחם על החיים של הקבוצה והמועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully