וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ממתינה לתשובות מאמיר קטאר בנוגע לתמיכה כספית

29.4.2015 / 12:57

ראשי המועדון ינסו להנפיק את מרבית הערבויות כבר בשלב הזה, ולא להפקיד ערבויות אישיות גבוהות כל כך. בקבוצה טוענים כי הם לא קיבלו בשלב הזה הצעה לגבי אברהם פאס

one

בני סכנין ממתינה לתשובה מאמיר קטאר האם גם בעונה הבאה תתמוך הנסיכות בקבוצה, כפי שעשתה העונה. כפי שפורסם בתחילת השבוע, בסכנין ממתינים למקורות כספיים כדי להכין את הקבוצה לעונה הבאה, שכן בשלב זה יצטרכו ראשי המועדון ובראשם מוחמד אבו יונס וחאלד (דוכי) קאסום להנפיק את מרבית הערבויות, מהלך שייאלץ אותם להפקיד ערבויות בגובה של כמה מיליוני שקלים. על פי גורמים במועדון, השניים מעדיפים שלא להפקיד ערבויות אישיות גבוהות כל כך, ולכן הם ממתינים לכסף מעיריית סכנין ומבקשים מיתר חברי ההנהלה להפקיד ערבויות משלהם גם כן. כמו כן, בסכנין מחכים כאמור לראות האם הקטארים אכן יעבירו כספים גם בעונה הבאה בגובה של שני מיליון דולר, שאם זה אכן יקרה, בקבוצה יוכלו להשתחרר מהלחצים הכספיים.

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. ברני ארדוב
יקבלו שוב תמיכה מקטאר? אבו יונס/ברני ארדוב

בצד המקצועי, בקבוצה ממתינים לראות מה מחליטה מכבי חיפה לגבי אברהם פאס. אם הירוקים יבקשו לשאול אותו לעונה נוספת, בסכנין יבקשו לשאול שוב את שלושת השחקנים שהגיעו העונה במסגרת הטרייד, כשנראה כי בנוגע למוחמד כליבאת ועאיד חבשי, בחיפה יסכימו לכך, ואילו לגבי עטאא ג'אבר, בסכנין מודעים לכך שייתכן והבעלים יעקב שחר יתעקש על הישארותו של השחקן, מה שיגרום לכך שסכנין תבקש לשאול שחקן אחר. אגב, בסכנין ציינו שבשלב זה אף אחד לא פנה אליהם לגבי פאס, ומבחינתם הוא חוזר למועדון בתחילת העונה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully