וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב לניר ברקת: "אחליט בחודש הקרוב על עתידי בבית"ר ירושלים"

28.4.2015 / 16:33

ראש עיריית ירושלים ובעלי בית"ר נפגשו על מנת לקדם את הישארותו של טביב בעונה הבאה, אך עדיין אין הצהרה רשמית. ברקת החמיא לטביב על בניית הקבוצה העונה: "הייתה פגישה טובה"

one

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב נפגש היום (שלישי) עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על מנת לקבל הבהרות בנוגע לעתידו של טביב במועדון. השניים שוחחו על מה שעבר על טביב לאחרונה, כאשר בעלי בית"ר ירושלים הבהיר כי הוא מנסה לפתור כמה דברים ויודיע בחודש הקרוב עם בכוונתו להישאר.

מעבר לכך, ברקת החמיא לטביב על הנעשה בבית"ר בעונה הנוכחית, הדרך בה נבנתה הקבוצה והשקט המקצועי סביבה. ברקת מעוניין לראות את טביב ממשיך במועדון ואם אכן כך יהיה, הוא צפוי לנסות ולסייע לו באיתור משקיעים ותורמים פוטנציאליים.

טביב רכש את בית"ר ירושלים לפני קצת יותר משנה וחצי לאחר שהייתה במשך מספר שנים קרובה להליך משפטי. לאחר החזרה של הקבוצה לצמרת בעונה הנוכחית ובניית שלד שחקנים לשנים הבאות, יש רצון גדול מאוד לראות אותו ממשיך במועדון.

ניר ברקת, אלי טביב במסיבת פתיחת העונה של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מחכים להצהרה הרשמית. טביב וברקת/קובי אליהו

תוך כדי, טביב הבהיר כי הוא לא משהה את המהלכים לעונה הבאה וכבר בחודש מאי יחלו פעולות מעשיות בניסיון לשמר את הסגל הנוכחי לקראת העונה הבאה. טביב הבהיר כי המועדון חשוב לו בכל סיטואציה והוא לא מתכוון להזניח אותו.

מסביבתו של ראש העיר נמסר כי "הייתה פגישה טובה בין הצדדים לאחר תקופה בה לא נפגשו. ראש העיר התעניין בשלומו של אלי טביב ובתכניותיו. השניים קבעו לשוחח שוב בקרוב לאחר שטביב יקבל החלטה בנוגע לעתידו".

בבית"ר ירושלים מקווים כי לפחות 7,000 אוהדים יגיעו למשחק נגד עירוני קרית שמונה בשבת. שמוליק מלול צפוי לחזור לסגל לאחר שנעדר מול הפועל באר שבע עקב הרחקה. ססאר ארסו וזאב חיימוביץ' ימשיכו להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully