וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון צפוי לפתוח. אלישע: "אסור להשאיר את קהינדה חופשי"

28.4.2015 / 13:07

הפועל באר שבע סיימה את ההכנות למשחק חצי גמר הגביע מול הפועל עפולה (רביעי, 18:00, ספורט 5). ברדה ייעדר וגבאי יחליפו. הקפטן: "הקהל איתנו, משוכנע שנצליח להעפיל לגמר"

מאור מליקסון, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע צריכה את מליקסון במיטבו. מליקסון/ברני ארדוב

אחרי שהודחה בעונה שעברה בשלב חצי הגמר, הפועל באר שבע ואלישע לוי קיבלו העונה יריבה נוחה יותר, אבל למרות זהותה במועדון סבורים שיהיה קשה לעבור מחר בטדי את הפועל עפולה (רביעי, 18:0, ספורט 5). כ-7,000 אוהדים אדומים יגיעו לעודד את הקבוצה בחצי הגמר.

כצפוי, על פי האימון, אליניב ברדה לא יוכל לשחק. הממצאים התבררו כבר אתמול, כשברדה התבשר שייעדר כשבועיים, אבל במועדון היה מי שהאמין שהוא יוכל לפחות להיכלל בסגל. הבירור בנוגע לפציעה של ברדה כבר נערך. משיחה שהתקיימה אתמול עם החלוץ והצוות הרפואי עולה כי לא מדובר בפציעה חוזרת. "שתי הפציעות בשריר הירך הקדמי, אבל הראשונה הייתה בצד האזור התחתון, והשניה למעלה, בצד השני", אמרו. בצוות הרפואי עדיין טוענים כי לא הייתה כל מניעה לשתפו, מה גם שברדה אישר לפני המשחק כי הוא כשיר לחלוטין. "לאליניב יש ניסיון גדול מאוד עם פציעות. אם הוא היה פצוע, הוא היה מרגיש את השריר. ברגע שהוא רצה לעלות ועוד קודם קיבלנו אישור מהצוות הרפואי, לא הייתה בעיה", אמרו במועדון. אלישע לוי תרגל הרכב דומה לזה ששיחק מול בית"ר ירושלים, למעט שני שינויים. דובב גבאי תורגל במקום רועי גורדנה, ואילו מאור מליקסון ישוב להרכב על חשבון סיראז' נאסר. בן ביטון, ג'ון אוגו וויליאם סוארס ממשיכים בהרכב אליו חזרו אחרי הרחקות.

"אין לנו שום סיבה לזלזל, כולם ראו מה עפולה עשתה למכבי פתח תקוה, שזאת אחת הקבוצות שהכי קשה לשחק נגדה בליגה. גם אנחנו התקשנו מאוד", אמרו במועדון. אלישע לוי עקב בסוף השבוע אחר משחקה מול מכבי יבנה (4:2 לעפולה) והדגיש בפני השחקנים את החשיבות של שמירה נכונה על לנרי קהינדה, שכבש שלושער במשחק הזה ומאזנו עומד על 28 שערים העונה, מהם 19 שערי ליגה. "אסור להשאיר אותו חופשי לרגע אחד", הבהיר המאמן לשחקנים.

עוד לפני הפציעה, התראיין אליניב ברדה לאתר הרשמי של ההתאחדות. "חצי גמר גביע המדינה הוא תמיד מעמד מחייב ומרגש", אמר הקפטן. "יהיה אצטדיון מלא, קהל של ארבע קבוצות, התרגשות אדירה ואוירה מדהימה מביאים אותנו השחקנים לתת הכל על המגרש. ברדה המשיך ואמר: "גם העונה אנחנו מגיעים לחצי הגמר עם קהל עצום שילווה אותנו, קהל שמייצג את כל העיר באר שבע, קהל שדוחף ומעודד אותנו השנה בכל מקום בארץ. אנחנו יודעים שיש לפנינו משימה שאנחנו רוצים וצריכים לעמוד בה, ואני מבטיח שנעשה הכל כדי לעמוד בציפיות שלנו מעצמנו כשחקנים ובציפיות של הקהל מאתנו. אני משוכנע שנצליח להעפיל לגמר".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה; בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; אובידיו הובאן, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, מאור מליקסון, דובב גבאי; שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully