וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פנתה ללוקאס סאשה: "דרש סכומים מופרזים"

28.4.2015 / 9:34

במועדון אישרו את ההתעניינות בקשר הפועל תל אביב, שדרש 180 אלף דולר לעונה. מונונגה ידרוש שדרוג, אך במועדון לא החליטו אם יישאר. בן שמעון וגולן יצפו שוב ביירסאק

one

מכבי פתח תקוה פנתה רשמית לקשר הפועל תל אביב, לוקאס סאשה, בניסיון לברר האם הוא מוכן לשחק בקבוצה בעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, סאשה, ששיחק אצל בן שמעון, הוצע במהלך הימים האחרונים ובמועדון החליטו לנסות לצרפו, אלא שהאחרון דורש 180 אלף דולר לעונה, סכום שבמועדון לא יוכלו לשלם.

במועדון אישרו את ההתעניינות והוסיפו: "הוא דרש סכומים מופרזים, זה לא ריאלי כרגע". למרות זאת, ההערכה היא שאם סאשה יחליט להישאר בישראל (על פי גורמים במועדון, אשתו רוצה לעזוב), ולא יחתום בהפועל תל אביב, הוא ישחק בקבוצה. לקבוצה הוצע גם יורחן קולין, אבל בן שמעון מחפש בלם ברמה גבוהה יותר.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב עם לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
יחזרו זה לזרועות זה? סאשה ורבש/ניב אהרונסון

אחרי שבריאן חרסיסיץ', עליו מופעלים לחצים כבדים להישאר, ביקש לעזוב – גם שחקן אחר שוקל את עתידו. הקשר יואכים מונונגה הבהיר לשחקנים בקבוצה כי אם יתבקש להישאר, הוא ידרוש שדרוג. מונונגה הוסיף כי יש לו סעיף יציאה בגובה 50 אלף דולר, אך במועדון טוענים כי זה היה תקף לחודש ינואר בלבד ועדיין לא קיבלו החלטה לגבי מימוש האופציה שלהם לעונה הבאה. מבין הבלמים, ההערכה היא שדניאל דימוב יישאר ואיבן הרצג יחפש קבוצה, אבל אין כל החלטה סופית בעניין. מרואן קבהא טרם הסכים להצעה ומחפש קבוצה בבלגיה.

לאחר שהמריאו לבולגריה, בן שמעון ועומר גולן ימשיכו לעקוב אחר הקשר הצ'כי של בוטב פלובדיב, תומאש יירסאק. השניים ביקשו חוות דעת מאנשי מקצוע לגביו וקיבלו המלצות חיוביות, והחליטו לצפות במשחקים נוספים שלו, אחריו יקבלו החלטה. "יירסאק שחקן חופשי בתום העונה, כך שלא אמורה להיות בעיה לצרפו", אמרו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יואכים מונונגה, מכבי פתח תקוה, חוגג שער. קובי אליהו
מחפש שדרוג. מונונגה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully