וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: חלוץ ניגרי נבחן, המקום השני מתברר כקריטי

28.4.2015 / 9:00

קלווין מניוצ'ים, 22, סגן מלך השערים בניגריה, עשוי להצטרף. בקבוצה גילו שסגנות עשויה להעניק עוד שבועיים מנוחה לפני אירופה, וחגגו את ה-0:1 על מכבי חיפה: "הבית שוב מבצר"

one

קלווין מניוצ'ים, חלוץ ניגרי בן 22, החל להיבחן בעירוני קרית שמונה ובקבוצה יבדקו את האפשרות לצרפו למועדון. החלוץ הצעיר סיים כסגן מלך השערים של הליגה בניגריה. בקבוצה יערכו היום (שלישי) משחק אימון בין אלו שלא שיחקו אתמול נגד מכבי חיפה נגד קבוצת הנוער, במהלכו ייבחן החלוץ הניגרי מקרוב. אגב, בקרית שמונה עדיין לא קיבלו החלטה לגבי רוג'רס קולה והאם לממש את האופציה עליו, כשנראה שאיזי שרצקי וברק בכר מחכים לראות האם ניתן יהיה לצרף את לארי קאיודה בסופו של דבר.

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר. ג'יני
בכר/ג'יני

מבלי קשר למניוצ'ים, בקבוצה חגגו את הנצחון אתמול על מכבי חיפה (0:1), ובקבוצה ציינו שמדובר בניצחון שנותן תחושה מתוקה וחיזוק נוסף לעונה הטובה שעברה על הקבוצה. בנוסף, בקבוצה רוצים מאוד לסיים במקום שני, לאחר שבבירורים שערכו התברר להם שאם יסיימו במקום השני ומכבי תל אביב תזכה בדאבל, הקבוצה תדלג אוטומטית שלב במוקדמות הליגה האירופאית ותיאלץ לשחק רק שני שלבים במקום שלושה עד לשלב הבתים. "זה חשוב מאוד אם נסיים במקום השני או השלישי", קבע הבעלים איזי שרצקי, "זה נותן ארכה של שבועיים בהכנות וזה חשוב".

"יש לנו עוד להילחם על המקום השני ולהבטיח את אירופה", אמר השוער גיא חיימוב, "אני שמח שעשינו עוד צעד לעבר המטרות האלה". על כך שבקבוצה חגגו כאילו היה מדובר במשחק אליפות אמר השוער: "לא ניצחנו הרבה זמן בבית, והבית שלנו היה מבצר. ידענו מה המשמעות של ניצחון היום, וזה היה משהו שהוא חקוק אצלנו בראש. בגלל זה ראיתם את החגיגות האלה". על האפשרות שישחק באירופה בעונה הבאה אמר חיימוב: "אני דיברתי בסוף המשחק עם איזי על מחנה האימון של השנה הבאה. קרית שמונה זה הבית שלי. יש לי חוזה לעוד שנתיים והראש שלי רק בקרית שמונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בלאגן ברחבה/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully