וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב ייפגש עם ניר ברקת ביום שלישי

28.4.2015 / 0:15

ראש עיריית ירושלים מעוניין להבין מה תכניותיו של הבעלים והאם ימשיך במועדון. ייתכן כי בסיום הפגישה תצא הצהרה. בקבוצה התייחסו להפסד מכבי חיפה: "כמה הזדמנויות אנחנו מבזבזים"

one

בבית"ר ירושלים ממתינים לאחרונה להצהרת הבעלים אלי טביב באם ימשיך בקבוצה. בין היתר ידוע כי אחד השלבים בדרך להחלטתו הסופית של הבעלים זאת הפגישה הצפויה עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. היום קבעו הצדדים כי ייפגשו במהלך היום, וייתכן כי בסוף הפגישה תצא הצהרה ברורה מצד השניים.

ברקת רוצה לקבל מטביב הבהרות בנוגע להמשך דרכו במועדון ובאם עליו לחפש אופציה חלופית עבור המועדון. מעבר לכך, סביר להניח שטביב ישטח בפני ראש העיר את הקשיים הכלכליים בתפעול המועדון, היעדר הכנסות, סביבה עיסקית שכמעט ולא קיימת והסיוע שכמעט ואינו מקבל.

בניגוד לקיץ שעבר בו טביב אינו היה רצוי על ראש העיר, במקרה הנוכחי ברקת משדר בפני כל הסובבים הערכה לניהול המקצועי של בית"ר והשינוי שנעשה במועדון והיה רוצה לראות את טביב נשאר. במצב כזה ברקת ישמח להמשיך ולנסות לסייע, ומעבר לכך, צפוי לחזק את הבעלים בהצהרתו כנגד הגזענות ואף להבהיר לו כי מבחינתו המלחמה באלימות ובגזענות היא הפתח הגדול ביותר לצירוף ספונסרים, תורמים ומשקיעים בעתיד.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת בחמ"ל העירייה. דצמבר 2013. טלי מאייר
מעוניין שטביב יישאר. ניר ברקת/טלי מאייר

בנושא אחר, בבית"ר ירושלים שמחו על הפסדה של מכבי חיפה לקרית שמונה אך יחד עם זאת אמרו כי "זה לא דומה לשמחה שמכבי חיפה הפסידה נקודות למכבי פתח תקוה שבוע שעבר. אנחנו מרגישים שאנחנו מפספסים הזדמנויות לברוח שלא בטוח שיחזרו. אם לא נתעורר בקצת הזה מכבי פתח תקוה תיקח את המקום הרביעי ותצחק עלינו ועל מכבי חיפה".

בבית"ר ירושלים מקווים כי לפחות 7,000 אוהדים יגיעו למשחק נגד עירוני קרית שמונה בשבת. שמוליק מלול צפוי לחזור לסגל לאחר שנעדר מול הפועל באר שבע עקב הרחקה. ססאר ארסו וזאב חיימוביץ' ימשיכו להיעדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר, לפני שחקן עירוני קרית שמונה, שיר צדק. ג'יני
שמחה בבית"ר ירושלים. איתי שכטר מול שיר צדק/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully