וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר פינס: "אם לא נעפיל לגמרים, אני אתאכזב. מדליה היא בונוס"

27.4.2015 / 14:16

נטע ריבקין, ויקטוריה פילנובסקי ונבחרת הג'וניור ימריאו הלילה למינסק לאליפות אירופה, יו"ר האיגוד: "הנבחרת ונטע יכולות לזכות במדליה". פילנובסקי: "רוצה לשחזר את ההישג מאליפות העולם האחרונה"

נטע ריבקין, התעמלות אומנותית. מגד גוזני
תוביל את הנבחרת. ריבקין/מגד גוזני

אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית תצא לדרך ביום שישי הקרוב במינסק, כאשר מרבית העיניים יהיו נשואות לעבר המתעמלת הבכירה נטע ריבקין, שתנסה לקצור הישגים ולסיים במקום על הפודיום שנה לפני שהתחרות מגיעה לישראל. יחד איתה תתחרה גם ויקטוריה פילנובסקי, שבשנה שעברה סיימה במקום ה-12 באליפות העולם. בתחרות הקבוצתית תשתתף נבחרת הנוער של ישראל, שקטפה מוקדם יותר החודש את מדליית הארד בגביע העולם.

יושב ראש האיגוד, אופיר פינס, התייחס במהלך האימון הפתוח שנערך באולם טוטו בחולון לשינויים שמתחוללים בענף ההתעמלות, וציין: "זו רק ההתחלה, והבית הזה ישמש אותנו בשנים הקרובות. עיריית אשדוד גם היא החליטה להרים את הכפפה ולהקים אולם משולב, כמו בקרית אונו, ואנחנו שמחים על כך". לקראת התחרות ציין פינס: "בתחרויות האלה צריך גם מזל כי בסוף הדברים מוכרעים על פרומיל. בתחרות הקבוצתית ביום נתון אפשר לזכות במדליה, וכך גם לגבי נטע, אבל אף אחד לא יכול להתחייב. אם לא נהיה בגמרים, אני מאוד אתאכזב, וכמובן שמדליה זה בונוס, ואני אוהב מאוד בונוסים".

ויקטוריה פילנובסקי הוסיפה: "אני רוצה לשחזר ולשפר את ההישג מאליפות העולם האחרונה. השאיפה שלי היא להשיג גמרים ולהביא לתוצאה כללית טובה של המדינה. אני הולכת חזק על כל ארבעת המכשירים, אין לי העדפה או נטייה לאחד מהם. המטרה לאחר מכן היא אליפות העולם בשטוטגרט, ומשם אני שואפת להגיע לאולימפיאדה".

ויקטוריה פילנובסקי, התעמלות אומנותית. מגד גוזני
שואפת להגיע לאולימפיאדה. פילנובסקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully