וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: בן שמעון וגולן ימשיכו לעקוב אחרי תומאש יירסאק

27.4.2015 / 10:46

השניים ישובו מבולגריה, שם עקבו אחר הקשר הצ'כי, שעל המגעים להחתמתו פורסם בוואלה ספורט. חרסיסיץ' למועדון: משפחתי לא תשוב לישראל. גורם: "התנאים לא יהוו מכשול"

one

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון והמנהל המקצועי עומר גולן ישובו היום (שני) מבולגריה, שם עקבו אחר שלושה שחקנים שהמרכזי בניהם הוא תומאש יירסאק, קשרה האחורי של בוטב פלובדיב. כזכור, אתמול פרסמנו כי השניים המריאו בחשאי לבולגריה כדי לעקוב אחר שלושה שחקנים, בניהם הקשר הצ'כי ששיחק בעבר בויסלה קרקוב.

בוטב הפסידה ללוקומוטיב סופיה 1:0, אבל במועדון החליטו להמשיך לעקוב אחריו וייתכן שבהמשך ייכנסו עימו למשא ומתן. כזכור, שלשום הוצעו לשניים גם שני שחקנים אחרים ששיחקו אצל בן שמעון, יורחן קולין ולוקאש סאשה. במועדון אישרו את הידיעה וטענו כי הם ממתינים לסיום המגעים בין הקשר למועדון, שהציע לו חוזה לשלוש שנים אך הפערים בין הצדדים גבוהים כרגע.

תומאש יירסאק במדי ויסלה קרקוב. GettyImages
אלטרנטיבה לבריאן חרסיסיץ'. תומאש יירסק/GettyImages

אם יירסאק יוחתם, הוא עשוי להוות אלטרנטיבה לבריאן חרסיסיץ', שבקרוב מאוד יחליט האם לעזוב את ישראל. חרסיסיץ' שוחח עם הנהלת הקבוצה והבהיר כי רשם את ילדיו למוסדות לימוד בארגנטינה, וכי משפחתו אינה מתכוונת לשוב לישראל. "התנאים לא יהוו מכשול, אנחנו מחכים להחלטה של בריאן ואם הוא יחליט להישאר בישראל הוא ישחק אצלנו", אמרו במועדון.

הקדמת ההכנות לעונה הבאה, שכוללת את הסיכום עם רן בן שמעון, כוללת גם את הניסיון לסכם על זהות המקום שיארח את מחנה האימונים כבר עכשיו. במועדון בדקו אפשרות להתארח בבולגריה, אך ייתכן מאוד כי בסופו של דבר המחנה ייערך באוסטריה. פתח תקוה תפנה בקרוב מאוד להפועל קריית שמונה ותבקש להאריך את הסכם ההשאלה עם איתמר ניצן, אחרת היא תנסה להחתים שוער ישראלי אחר, דני עמוס למשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully