וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אשם? הפועל באר שבע תערוך בירור בעקבות הפציעה של ברדה

27.4.2015 / 8:46

בצוות הרפואי טוענים כי החלוץ היה כשיר, אבל הפציעה באותו אזור מעלה סימני שאלה, גורם: "קשה להאמין שזה מקרי". ברדה, שלא ישחק בחצי גמר הגביע, כעס. הובאן בטוח: "איתו היינו מנצחים"

one

בהפועל באר שבע כבר ויתרו מזמן על חלום האליפות. הקבוצה של אלישע לוי, כך נראה, תתמקד גם בעונה הבאה במקום הריאלי עבורה – כרטיס לאירופה וכאחת המתמודדות על תואר האליפות. במועדון היו מרוצים בעיקר מהמחצית השניה, בה הפגינו השחקנים יכולת טובה בכל הקשור להנעת הכדור ולהשתלטות על מרכז השדה. הנושא החם הוא כמובן אליניב ברדה, שנכנס, הבקיע והוחלף – כל זה בשבע דקות בלבד.

מתוצאות ראשוניות של בדיקת אולטראסאונד שנערכה לאליניב ברדה מתבר כי אין פגיעה משמעותית. השחקן ימשיך בטיפולים ויהיה במעקב והוא לא אמור לשחק בגביע. ההערכה היא שייעדר כשבועיים עד שלושה, אך ככל הנראה לא מדובר בפגיעה חמורה.

"אחרי חצי הגמר נדע האם השער הזה היה שווה לנו, או לא. אין תירוצים, כי את עפולה אנחנו צריכים לנצח גם בלעדיו", אמר אחד השחקנים בסיום והמשיך: "מצד אחד השער הזה הבטיח עוד שבוע במקום השני, מצד שני זה יכול לפגוע בנו בהמשך". לפני המשחק ביקש אלישע לוי אישור סופי מברדה והצוות הרפואי לגבי מצבו של החלוץ. ברדה חש בטוב, גם הצוות הרפואי אישר כי הוא כשיר לגמרי למשחק.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
פרשיה מוזרה. ברדה/קובי אליהו

"קשה להאמין שזה מקרי, אולי היה צריך להחמיר איתו. בכל מקרה, הוא לא האמין שייפצע", אמר גורם במועדון. מיד לאחר הפציעה התפתח דין ודברים בין ברדה לספסל של באר שבע. הקפטן נשאל האם הוא לא הרגיש את הפציעה לפני שנכנס, החלוץ הגיב בכעס מסוים ובמועדון טוענים כי זה נבע מהעובדה שהסיכויים שישחק בחצי הגמר נמוכים מאוד. כך או כך, במועדון מתכוונים לערוך בירור בעקבות המקרה. בכל מקרה, ברדה ייעדר מחצי גמר הגביע.

במועדון מרוצים מאוד מהיכולת של אוסטין אג'ידה. כפי שכבר פרסמנו, לאחר המשחק ביום רביעי צפויה פגישה בין אלונה ברקת לאלישע לוי בה תתקבל החלטה סופית לגבי המאמן, שכרגע הנטיה היא להמשיך את ההתקשרות איתו. לוי כבר המליץ להנהלה להשאיר את אג'ידה בקבוצה. "מדובר בעניין של כסף, ולא מעט", הסבירו בבאר שבע. הפער בין הצדדים עומד על 55 אלף דולר נטו שהשוער דורש כתוספת לשכר הבסיס שלו, כשהוא כבר נחשב לשיאן השכר בקבוצה. סיראז' נאסר רוצה לצאת לאירופה ועדיין לא ממהר לחתום על חוזה חדש.

במועדון התעודדו מהיכולת של מאור מליקסון, שהכניס תנופה למשחק והיה מעורב בשער השיוויון, אך מצפים ממנו שיחזור להבקיע לראושנה מאז חודש אוקטובר. שמעון ביטון צפוי להמשיך כעוזר מאמן בעונה הבאה, ללא קשר לזהות המאמן.

"לא מקצועי לספוג אחרי פחות מדקה, אבל זה קורה בכדורגל. במחצית השניה לחצנו את בית"ר וניסינו לנצח. אני עצוב בשביל ברדה, כי אם הוא היה נשאר היינו מנצחים את המשחק", אמר אובידו הובאן, שהתייחס גם לגמר הגביע: "כמובן שאנחנו רוצים להגיע לגמר. אני לא מכיר את היריבה, אבל במהלך הימים הקרובים נקבל את המידע עליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully