וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה ייעדר מחצי הגמר, גיא לוי: "היה תענוג"

26.4.2015 / 23:11

חלוץ הפועל באר שבע נפגע בשריר הארבע ראשי ולא יוכל לשחק ברביעי נגד הפועל עפולה. אלישע לוי: "הוא קיבל אישור מהצוות הרפואי לשחק". מאמן בית"ר: "אני רוצה שהקבוצה תשחק התקפי"

one

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 באצטדיון המושבה, ונראה ששתי הקבוצות לא יכולות להיות לגמרי מרוצות מהתוצאה הזו. הקבוצה של אלישע לוי רחוקה כעת עשר נקודות ממכבי תל אביב שיכולה לזכות בשבוע הבא באליפות. באר שבע, לעומתה, תתמקד במשחק חצי גמר הגביע נגד הפועל עפולה. בבית"ר ירושלים מאוכזבים כי הייתה זו הזדמנות לברוח קצת למכבי חיפה ולהלחיץ אותה לפני משחקה נגד קרית שמונה ביום שני. אופיר קריאף העלה את בית"ר ליתרון אחרי 44 שניות, אבל אליניב ברדה נכנס כמחליף בדקה ה-73 ואחרי ארבע דקות השווה, אבל בדקה ה-80 נטש בגלל פציעה.

ברדה שנפגע בשריר הארבע ראשי וייעדר מחצי גמר הגביע נגד הפועל עפולה. מחר הוא ייבדק ועל פי ההערכות נראה שלא יוכל לשחק. בכל מקרה, רק מחר תתקבל תמונת מצב מדויקת יותר.

1:1 בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
מודאגים ממצבו. ברדה/ברני ארדוב

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע, התייחס למצבו של ברדה, ואמר: "אליניב ברדה סבל ממתיחה במשחק הקודם. בסך הכול הפציעה לא הייתה קשה והוא קיבל אישור מהצוות. חשבתי שיהיה נכון להכניס אותו, הוא השפיע על המשחק והבקיע שער. בכל מקרה, אני חושב שהחשוב מבחינתנו זה שבמחצית השנייה שיחקנו טוב אחרי שלא היינו במשחק. לקחנו נקודה אחת, ואם מסתכלים על אירופה זו נקודה חשובה, ונלך הלאה לגביע. הפציעה של ברדה היא במקום אחר מזו שהייתה לו קודם".

לקראת חצי גמר הגביע אמר לוי: "ההרכב במחצית הראשונה השתדל מאוד, אבל לא היינו מאוזנים. אנחנו אמורים להיראות יותר טוב ברגע שייכנסו השחקנים האחרים. עכשיו אנחנו מגיעים למשחק נוקאאוט ואנחנו צריכים לכבד את היריבה שלנו, נעשה הכול כדי לעבור את השלב הזה ולהגיע לגמר הגביע שזה הדבר הכי חשוב". על עתידו הוסיף המאמן: "אני מעדיף להתרכז בחצי הגמר, לא בכל יום המועדון מגיע להישג כזה. אחרי שנעלה לגמר, נדבר גם עליי".

מאור מליקסון: "כואב לי מאוד על הפציעה של ברדה, אני מקווה שהוא לא יחסר לנו. קשה מאוד לשמוע על הפציעה שלו. הוא אדם מדהים ושחקן גדול והוא חשוב מאוד לקבוצה שלנו. אני שמח מאוד שהצלחנו להשוות, אבל אני קצת מבואס בגלל אליניב. אני שמח שהצלחנו להשוות, אבל משחק העונה שלנו הוא ביום רביעי בגביע. במחצית הראשונה בית"ר שיחקה טוב יותר, במחצית השנייה אנחנו היינו יותר טובים ואם לא הפציעה של ברדה, יכולנו גם לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אנחנו מקבלים גב של יציבות ומה שחשוב זה מה שקורה עכשיו". גיא לוי/ברני ארדוב

גיא לוי, מאמן בית"ר ירושלים: "אנחנו מתבאסים על התיקו, אבל המחצית הראשונה שלנו הייתה מעולה, אחת הטובות שלנו, ואנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים מזה. היה תענוג לשבת ביציע בלי קשר אם אתה אוהד את בית"ר או לא. את זה אנחנו צריכים לקחת להמשך. המחצית השנייה הייתה פחות טובה, אנחנו קבוצה צעירה שצריכה ללמוד איך לנהל את המשחק מבחינת חלוקת האנרגיה במהלך המשחק כי הוצאנו כל כך הרבה אנרגיה במחצית הראשונה. אפשר היה לראות ירידה שלנו באופן טבעי, אבל נלמד להתמודד עם זה".

על המשך המאבק על מקום באירופה, אמר לוי: "אני לא מסתכל כל כך על העניין הזה, אלא אחרת. אני מבין שיש מאבק על נקודות, אבל אני מתעסק במשחק עצמו. אני רוצה שהקבוצה תשחק התקפי ושהקהל יהנה. אני לא רוצה שהצופים יירדמו מול המחשב. זה הולך ביחד עם המטרות שלנו. אי אפשר לשחק רק על נקודות בכל האמצעים. בסופו של דבר ננצח". על עתידו של אלי טביב, אמר המאמן: "אלי טביב נמצא פה. אנחנו מקבלים גב של יציבות ומה שחשוב זה מה שקורה עכשיו. הרבה קבוצות במצב הזה, גם במכבי חיפה זה ככה. אני משתדל שהשחקנים יתגברו על כל הדברים המנטליים שמסביב, ותקשורת זה אחד מהדברים הללו". על אופיר קריאף שלא זכה עד היום להרבה קרדיט אמר לוי: "אני מבסוט מאוד. אני אוהב את אופיר בדיוק כמו כל האחרים. זה החלטות של מאמן, אימונים ודברים שונים. את כולם אני אוהב אותו דבר. אני שמח בשבילו והוא עושה עבודה טובה גם בהגנה".

אופיר קריאף: "תמיד כיף לכבוש, אבל מה שחשוב הוא שלא הצלחנו, אבל בסדר, נגמר תיקו. אני חושב שהמירוץ על המקום הרביעי יהיה עד הסוף, כי אנחנו ומכבי חיפה לא מצליחות לברוח אחת לשנייה. אני הרבה מאוד שנים נמצא במועדון, הייתי שמח להמשיך, אבל יש חוסר ודאות. יש סימן שאלה סביב הרבה שחקנים ולא יודעים אם הם יישארו או לא. אני מקווה ומאמין שהכול יסתדר. יש סיכוי שאשאר ויש סיכוי שלא אשאר".

יותר מדי החמצות. שחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully