וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בבית"ר ירושלים: "כשעולים למגרש עם הקהל והטירוף שוכחים הכול"

26.4.2015 / 12:18

בבית"ר ירושלים מתרכזים במשחק נגד הפועל באר שבע ובמקום הרביעי אך ישנן גם חששות: "מקווים שטביב יודיע שהוא נשאר כמה שיותר מהר, אחרת המרקם ייהרס". לידור כהן צפוי לפתוח כקשר דפנסיבי

לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים בין חן עזרא, אלעד גבאי (משמאל) שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
צפוי לפתוח במרכז הקישור. לידור כהן/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים יודעים כי המקום הרביעי ואירופה נמצאים בהישג יד, רגע לפני המשחק מול הפועל באר שבע (20:55, ערוץ 1) . יחד עם זאת, על אף שבמועדון עושים הכול על מנת להתרכז אך ורק בכדורגל, העובדה כי הבעלים אלי טביב עדיין לא הודיע רשמית כי הוא נשאר יוצרת גל שמועות, חששות ואווירה שעשויה להשפיע לרעה על הקבוצה בחלק האחרון של העונה.

שחקן בקבוצה סיפר כי "כולם רוצים רק ניצחון ומקום רביעי. כשעולים למגרש עם הקהל והטירוף שוכחים הכול והראש מתעסק רק בכדורגל ולא בדברים אחרים. אבל, אי הוודאות מחלחל לאט לאט, יוצר אווירה לא נעימה וכמו שזה נראה זה יפגע בקבוצה. צריך לעשות סוף לשמועות ולבאלגן, זה מגיע גם לאוהדים". גורם במועדון אמר: "גם אם יש תחושה שטביב נשאר, כל עוד הוא לא מודיע יש לאנשים חששות. הנה, כשהוא יצא בהודעה נגד הגזענות ישר היו כאלה שחשבו ועדיין חושבים שזה נעשה כדי להתעמת עם הקהל כדי לעזוב. מפרשים כל דבר קטן לאלף ואחד כיוונים וזה יוצר אווירה לא טובה".

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יישאר בעונה הבאה? אלי טביב/קובי אליהו

שחקן אחר הוסיף על הדברים: "אסור שאי הוודאות תשפיע עלינו. אנחנו כולנו מרוכזים במשחק, לעלות ולחזור עם שלוש נקודות ולהתבסס חזק במקום הרביעי אבל כולם מקווים שאי הוודאות תיגמר כמה שיותר מהר. אסור שזה ישפיע עלינו, אחרת המרקם כאן ייהרס. אין באף קבוצה בארץ מרקם כמו כאן ואסור להפסיד את זה". הבעלים צפוי להודיע בקרוב מאוד את החלטתו כאשר ההערכה היא כי יעשה זאת לאחר פגישה עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. ראש העיר היה רוצה לראות את טביב ממשיך ומוכן לסייע לו בניסיונות לגיוס כספים ומול הקהילה העסקית אך רק לאחר הפגישה בין השניים ניתן יהיה לדעת לאן הדברים הולכים באופן סופי.

לקראת המשחק, נראה כי לידור כהן צפוי לפתוח כקשר 50:50 לצידו של שלומי אזולאי כאשר קלאודמיר פראיירה ישחק מאחוריהם. יחד עם זאת, ייתכן כי ברגע האחרון חנן ממן ישובץ בתפקיד. עומר נחמני או איציק כהן צפויים לאבד את מקומם בהרכב. אופיר קריאף יפתח כבלם לצידו של טל כחילה כאשר דושאן מאטוביץ' יפתח כמגן שמאלי. בבית"ר התכוננו היטב לסכנת המצבים הנייחים של הפועל באר שבע לאורך כל השבוע. המאמן גיא לוי הוסיף בפני שחקנים בשיחות כי "חייבים לחזור ללחוץ נכון ולשלוט במרכז השדה, משם באה כל ההצלחה שלנו". מי שיייעדרו מהמשחק הם ססאר ארסו וזאב חיימוביץ' הפצועים וכמו כן תומר סוויסה שלא יכול לשחק עקב היותו מושאל מהפועל באר שבע. גם המגן שמוליק מלול, שהורחק מול מכבי תל אביב, ייעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully