וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "אם הקבוצה הזו היתה בהתחלה, היינו בפלייאוף העליון"

26.4.2015 / 8:08

במועדון מאושרים מהחיזוק שנעשה בינואר, רן קדוש זכה למחמאות: "מהטובים בליגה". השוער עצמו מריח את המקום השביעי: "ניצחנו משחק על 350 אלף שקל". בסכנין מתכוונים לברר אם עוסמאן, שהיה מחוץ לסגל בשל הרחקה, נכח מול נתניה

one

בבני סכנין ממתינים לכסף שאמור להגיע מהעירייה כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה. במועדון מודעים לכך שזהו הזמן הנכון להתכונן ל-2015/2016, אך אי הוודאות הכספית מונעת זאת בשלב זה, ומקווים שראש העירייה מאזן גנאים יזרז את העניינים וכבר השבוע יוכלו לשבת עם שחקנים לגבי העונה הבאה. בסכנין רוצים לראות את אלי כהן ממשיך וצפויים לשבת איתו למשא ומתן. בנוסף, בקבוצה רוצים לראות את דיוגו קאצ'ובה ואת רן קדוש ממשיכים. כמו כן, בסכנין יבקשו ממכבי חיפה לשאול לעונה נוספת את עטאא ג'אבר ועאיד חבשי, ואם אברהם פאס יישאר במכבי חיפה, בסכנין יבקשו שחקן צעיר נוסף.

במועדון היו מרוצים מאוד מהניצחון על מכבי נתניה ומכך שהקבוצה מתקרבת למקום השביעי שמעניק 350 אלף שקלים, סכום חשוב מאוד לקופה. קדוש זכה למחמאות אדירות על משחקו. "רן היום בכושר מצוין, הוא שוער מהטובים בליגת העל". אמר אחד מחבריו לקבוצה. "בכלל, אין ספק שבינואר התחלפה מרבית הקבוצה ויש לנו היום קבוצה שאם הייתה רצה מתחילת העונה, הייתה בפלייאוף העליון".

"זוהי הרגשה מצוינת לנצח במשחק בחוץ מול קבוצה כמו נתניה", אמר קדוש עצמו. "זה היה משחק על 350 אלף שקל ואנחנו מתקרבים למטרה של להיות במקום השביעי. אני שמח שעזרתי לקבוצה להשיג את הניצחון החשוב הזה". על הפנדל שעצר לערן לוי בבעיטה השנייה שלו אמר: "יש קצת טקטיקה ועניין פסיכולוגי בבעיטה שנייה של שחקן, וזה לא היה הימור. אני אשמור את הסודות המקצועיים לעצמי".

שוער בני סכנין, רן קדוש. אדריאן הרבשטיין
בכושר מעולה. קדוש/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, בסכנין לא ראו את עלי עוסמאן שהיה מחוץ לסגל עקב עונש הרחקה, ויבררו איתו אם הגיע למשחק. אם עוסמן לא הגיע למשחק, במועדון לא יראו זאת בעין יפה ואף יבהירו זאת לשחקן. במקביל חלק מהשחקנים כעסו על מחמוד קנדיל לאחר שלטענתם השוער לא נשאר לחימום כפי שנהוג לפני המשחק לאחר שרן קדוש ירד לחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully